Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z rozpoczętą przez Klienta dyskusją.
Chodzi o zwrot pieniędzy za zwrócony towar.
Pieniądze zostały zwrócone przez Allegro, a Klient po prawie 3 tygodniach otwiera dyskusję że nie dostał zwrotu.
Wypowiedzieliśmy się w dyskusji podając wszystkie dane zwrotu.
Dziś Allegro włącza się w dyskusję żeby pomóc Kupującemu.
A gdzie pomoc sprzedawcy, który wywiązał się ze zwrotu?
Co możemy zrobić?
Jeśli zwróciłeś mu pieniądze to się nie przejmuj ,klienci często sami nie potrafią odnaleźć tego zwrotu w swoich rozliczeniach i prędzej czy później w dyskusji uświadomią tego klienta gdzie są pieniądze które mu zwróciłeś.
Ale Allegro jest gotowe pomóc Kupującemu i zwrócić mu pieniądze z POK
Dodam jeszcze, że od rozpoczęcia dyskusji 1 lipca z Kupującym nie mamy kontaktu, w dyskusji nie zabiera głosu, na prośbę zakończenia dyskusji nie zareagował.
@puh_ip niewykluczone że kupujący odnalazł pieniądze na swoim rachunku i przestał sie interesować dyskusją.
Jeśłi kpujący nie bedzie sie wypowiadał w ciągu 30 dni najpierw allego przypomni mu o dyskusji a potem zakonczy ją automatycznie
@puh_ip Jeżeli zwróciłeś pieniądze, nie masz się czym przejmować. Kupujący w takiej sytuacji nie otrzyma rekompensaty z POK. Jeżeli kupujący nie udziela się w Dyskusji, zostanie ona zamknięta jako rozwiązana po 30 dniach.
allegro jak zwykle pisze bzdury swoimi automatami
wprowadzając Ciebie i kupującego w błąd
robi to systemowo doskonale wiedząc, że
będzie tak jak napisał @xyz96
Szkoda, że Sprzedawca nie ma możliwości wypowiedzenia się w dyskusji bezpośrednio do Allegro. Akurat w naszym przypadku dyskusja była bezpodstawna (chyba że Allegro nie zwróciło Kupującemu pieniędzy, w co nie wierzę)
Pracownicy allegro równierz mają wgląd do dyskusji. Jak wysłałeś prośbę o zakończenie dyskusji to spokojnie poczekaj na zamknięcie albo przez kupującego albo samoczynnie.
@puh_ip, ta Dyskusja została zamknięta. 🙂
Dziękuję 🙂