Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Nadaje przesyłki z "wysyłam z allegro" kurierem allegro dpd smart. Z tym, że nie zaznaczam opcji podjazdu kuriera ponieważ kurier odbiera paczki z moimi etykietami bezpośrednio z hurtowni. Przesyłki docierają normalnie do klientów ale zauważyłem, że w zakładce zamówione przesyłki jest komunikat "nie zamówiono podjazdu". W zakładce "Jakość sprzedaży-->Skuteczność wysyłki" pusto, brak żadnych danych a to ważne aby dostać SuperSprzedawcę itp. Czy jest to spowodowane tym, że nie było zamówionego podjazdu? Dodam, że sprzedaję krócej niż miesiąc. Możliwe, że dane pojawią się dopiero po jakimś czasie?
Dzień dobry! @EcoSel to że nie zamawiasz podjazdu nie jest problemem, ale w ogóle nie widzimy, aby paczki były nadane. Na pewno generujesz je przez Wysyłam z Allegro? Czy zajmuje się tym hurtownia? Konieczne jest podawanie poprawnego adresu e-mail kupującego.
Tak przesyłki są generowane przez allegro, pobieram etykietę, wysyłam do hurtowni. Śledząc nr. przesyłki wszystko się zgadza, trafiają do klientów
Pojawiły się jakieś dane. Ale nijak się mają do stanu faktycznego. Zobaczę jutro, może przez noc się zaktualizują. Póki co wynika to chyba z tego, że sprzedaż jest prowadzona za krótko i brakuję informacji z dłuższego okresu.