Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy mogę prosić o informację, dlaczego oferty:
@wiki0441 Cześć. 🙂 Jeżeli Twoje oferty nie zostały zakwalifikowane do programu, to w swojej skrzynce mejlowej znajdziesz od nas wiadomość z wyjaśnieniem, dlaczego nie zostały zaakceptowane.
Informację o odrzuceniu oferty znajdziesz też w zakładce Kampanie i programy w Zarządzaj udziałem.
@ko_alka Nie zostały odrzucone, ponieważ nie mogę ich zgłosić- w zakładce Zgłoś nie ma ich w ogóle.
@wiki0441 A czy te produkty znajdują się w pliku z listą towarów: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/alleobnizka-sprawdz-liste-towarow-6Mgxzozj2tM?
nie, sprawdziłam po numerze EAN i nie ma ich na liście
Smart! Week - AlleObniżka 2023Co to oznacza? Dlaczego nie mogę dodać produktu spoza listy? Jak dodać produkt na listę?
@wiki0441 jeśli produktu nie ma na liście towarów to oznacza, że nie bierze udziału w kampanii.
@ko_alka teraz w zakładce zarządzaj udziałem te 3 oferty maja status zakończona (choć w Moim asortymencie są jako aktywne). Czas aktywności miały od wczoraj do dziś. Co się dzieje?