Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem początkującym sprzedawcą i chce uniknąć zablokowania konta.
Chce sprzedawać przedmioty które zdobyłem w różnych grach a tak naprawdę chce sprzedać czas który na to poświęciłem i teraz pytanie czy Allegro jest z tym ok.
Nie wiem dokładnie co to za przedmioty wirtualne. Jeśli nie ma ich na tej liście: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/abc-sprzedazy/jakich-przedmiotow-nie-mozna-wystawiac-na-a..., to możesz sprzedawać
@aniger86 nie jest ok nie udowodnisz że wysłałeś komuś itemka przez np steam kupujący założy ci dyskusję że on nie dostał i allegro dowali ci rachunek za protecta. Był raz cyrk ze skórką do csa za parę stówek
Ok ale to ryzyko jedynie ze strony kupujących które zawsze istnieje. Mi zależy na tym żeby Allegro nie miało nic do mojej aukcji 🙂 Nie chce zablokowanego konta.
Po cyrkach kupujących to sprzedając wszystko można mieć tu zablokowane konto. Ale tak normalnie nie wiem jak w w innych grach ale sprzedawałam swego czasu surki w settlersach i PP w plemionach i było bez problemów. No powiedzmy, że w ciągu kilku lat miałam 3 upier...wych klientów. Jeden odrzucał wysyłkę przez tydzień po 3 próby codziennie. Łaskawie odebrał jak poprosiłam o numer konta do zwrotu. Drugi lepszy artysta kupił paczkę PP, wysłałam i odeszłam na pół godziny. Po powrocie dyskusja, bo kupił jeszcze 5 i nie dostał, a czas realizacji 24h xD. 3ciemu cofnęli PP, problem w tym że cofnęli takie co kupił tydzień wcześniej od kogoś innego, a moje były legalne i zostały xD.
Gorzej jest przy sprzedaży kont. Tam jest dużo osób i dużo afer na forum. Tak samo sporo jest oszustw typu sprzedaż kodów, a wysyłka konta zamiast kodu itp... Najważniejsze to codziennie sprawdzać wiadomości. Bo brak odpowiedzi na dyskusję w ciągu 24h to praktycznie automatyczne uznanie Twojej winy i project...