anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż przedmiotów w grze

aniger86
#1 Nowicjusz#

Witam

Jestem początkującym sprzedawcą i chce uniknąć zablokowania konta. 

Chce sprzedawać przedmioty które zdobyłem w różnych grach a tak naprawdę chce sprzedać czas który na to poświęciłem i teraz pytanie czy Allegro jest z tym ok. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem dokładnie co to za przedmioty wirtualne. Jeśli nie ma ich na tej liście: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/abc-sprzedazy/jakich-przedmiotow-nie-mozna-wystawiac-na-a..., to możesz sprzedawać

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@aniger86 nie jest ok nie udowodnisz że wysłałeś komuś itemka przez np steam kupujący założy ci dyskusję że on nie dostał i allegro dowali ci rachunek za protecta. Był raz cyrk ze skórką do csa za parę stówek 

oznacz moderatorów

Client:115917877
#2 Obserwator#

Ok ale to ryzyko jedynie ze strony kupujących które zawsze istnieje. Mi zależy na tym żeby Allegro nie miało nic do mojej aukcji 🙂 Nie chce zablokowanego konta. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Po cyrkach kupujących to sprzedając wszystko można mieć tu zablokowane konto. Ale tak normalnie nie wiem jak w w innych grach ale sprzedawałam swego czasu surki w settlersach i PP w plemionach i było bez problemów. No powiedzmy, że w ciągu kilku lat miałam 3 upier...wych klientów. Jeden odrzucał wysyłkę przez tydzień po 3 próby codziennie. Łaskawie odebrał jak poprosiłam o numer konta do zwrotu. Drugi lepszy artysta kupił paczkę PP, wysłałam i odeszłam na pół godziny. Po powrocie dyskusja, bo kupił jeszcze 5 i nie dostał, a czas realizacji 24h xD. 3ciemu cofnęli PP, problem w tym że cofnęli takie co kupił tydzień wcześniej od kogoś innego, a moje były legalne i zostały xD.