Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
dzisiaj kupujacy zglosil ze zakupiona ode mnie plyta DVD przyszla w calkowicie połamanym pudelku, pokruszona w drobny mak. - paczkomat InPost. Dodam ze odebrał ją 5 dni temu. I napisal ze musial ponieść koszty nowego pudełka i grozi ze wystawi negatywny komentarz chyba ze cos w tej sprawie zrobie. Co w takiej sytuacji ?
A co mamy Ci napisać, negatyw albo spełniasz żądania, Po prostu trudno coś poradzić, po dniach???😡
Kolejny raz przekonuje sie ze to cala racja na allegro jest po stronie kupującego, mimo iż sprzedajacy przykłada sie do swojej roboty i dba zeby klient byl zadowolony nie ma żadnych praw i kupujący moze sobie robic co chce ? Równie dobrze mogl sam połamać te pudelko i teraz bedzie wysuwał dziwne żądania.
@MiroDolas52 sprzedane jako firma czy jako osoba prywatna?
Jako firma. Z paragonem itd
Czy minęło 7dni od odebrania płytki przez kupującego a zgłoszeniem połamania?
Nie czytasz!
Plyta kupiona 7.01. Wyslana 08.01, odebrana 9.01. Zgloszenie zrobione dzisiaj.
Czyli jutro i max pojutrze możesz zglosić reklamację do inpost, on też ma obowiązki czyli oświadczenie o zrzeczeniu się roszczenia reklamacyjnego na sprzedawcę, protokół szkody albo zdjęcia paczki, opakowania, paragonu do sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj go że wymagasz tego do zlożenia reklamacji do inpost i że ten zabezpieczy nagranie z odbioru paczki i sortowni i na nagraniach wyjdzie czy paczka była cała
Ok dziękuję za pomoc:) pozdrawiam
@MiroDolas52 protokół szkody i reklamacje zgłaszasz przez stronę inpostu, protokół robisz na stronie ale musisz mieć zdjęcia albo gotowy od kupującego. Po 30dniach dostaniesz odpowiedź reklamacyjną. Pewnie by uniknąć nega zwrócisz mu koszt opakowania ale jak inpost odrzuci to możesz go ścignąć o oszustwo art 286 kk doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem do tego szantaż negatywem jeśli nie oddasz kasy wszystkim zajmuje się po zgłoszeniu prokurator i policja.