anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka

MAMY ROZWIĄZANIE!
MiroDolas52
#8 Zapaleniec#

Witam. 
dzisiaj kupujacy zglosil ze zakupiona ode mnie plyta DVD przyszla w calkowicie połamanym pudelku, pokruszona w drobny mak. - paczkomat InPost. Dodam ze odebrał ją 5 dni temu. I napisal ze musial ponieść koszty nowego pudełka i grozi ze wystawi negatywny komentarz chyba ze cos w tej sprawie zrobie. Co w takiej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

A co mamy Ci napisać, negatyw albo spełniasz żądania, Po prostu trudno coś poradzić, po dniach???😡

oznacz moderatorów
MiroDolas52
#8 Zapaleniec#

Kolejny raz przekonuje sie ze to cala racja na allegro jest po stronie kupującego, mimo iż sprzedajacy przykłada sie do swojej roboty i dba zeby klient byl zadowolony nie ma żadnych praw i kupujący moze sobie robic co chce ? Równie dobrze mogl sam połamać te pudelko i teraz bedzie wysuwał dziwne żądania. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@MiroDolas52 sprzedane jako firma czy jako osoba prywatna?

oznacz moderatorów
MiroDolas52
#8 Zapaleniec#

Jako firma. Z paragonem itd 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Czy minęło 7dni od odebrania płytki przez kupującego a zgłoszeniem połamania?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie czytasz!

oznacz moderatorów
MiroDolas52
#8 Zapaleniec#

Plyta kupiona 7.01. Wyslana 08.01, odebrana 9.01. Zgloszenie zrobione dzisiaj. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Czyli jutro i max pojutrze możesz zglosić reklamację do inpost, on też ma obowiązki czyli oświadczenie o zrzeczeniu się roszczenia reklamacyjnego na sprzedawcę, protokół szkody albo zdjęcia paczki, opakowania, paragonu do sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj go że wymagasz tego do zlożenia reklamacji do inpost i że ten zabezpieczy nagranie z odbioru paczki i sortowni i na nagraniach wyjdzie czy paczka była cała

oznacz moderatorów
MiroDolas52
#8 Zapaleniec#

Ok dziękuję za pomoc:) pozdrawiam 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@MiroDolas52 protokół szkody i reklamacje zgłaszasz przez stronę inpostu, protokół robisz na stronie ale musisz mieć zdjęcia albo gotowy od kupującego. Po 30dniach dostaniesz odpowiedź reklamacyjną. Pewnie by uniknąć nega zwrócisz mu koszt opakowania ale jak inpost odrzuci to możesz go ścignąć o oszustwo art 286 kk doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem do tego szantaż negatywem jeśli nie oddasz kasy wszystkim zajmuje się po zgłoszeniu prokurator i policja. 

oznacz moderatorów