Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aktywnie dostosowujemy oceny sklepów i kontaktujemy się z klientami w celu usunięcia złych recenzji, ale klienci nie odpowiedzieli, a platforma usunęła również wszystkie nasze linki, co uniemożliwia nam dostosowanie ocen sklepów. Czy możemy złożyć wniosek o umieszczenie wszystkich naszych linków na półkach, abyśmy mogli dostosować oceny?
@ANNKE-Store Widzę, że dostaliście odpowiedź mailową w tej sprawie. Pisanie o blokadzie tutaj nie wpłynie na zmianę decyzji w tym przypadku.
Jak w takich okolicznościach możemy znieść ograniczenie sprzedaży?
@ANNKE-Store O szczegóły dopytajcie w odpowiedzi na wiadomości mailowe. Konsultanci, którzy znają sprawę, przekażą Wam wskazówki.
bardzo dobra decyzja, jako kupujący nie chcemy sprzedawców z tak niskimi ocenami