Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Nadaję tylko pocztą i zawsze 100% w terminie a od jakiegoś czasu wszystko widnieje jako nie w terminie. Pobrałem raport i aż mi się włosy zjeżyły. Tylko punkty mi lecą w dół.
Zadzwoniłem do kilku znajomych - dokładnie taka sama sytuacja.
Już mieliście kiedyś takie błędy - nawet w tym roku.
Brak słów.
Przykład - zamówienie 07f33c21-21f5-11ef-95c7-a17b8605636f
Czas dostawy, który widział w ofercie kupujący. Nasz mechanizm obliczył go na podstawie Twoich wcześniejszych wysyłek i działań przewoźników.
List polecony ekonomiczny
8,90 zł
Nadana | 2024-06-06 13:03:32 | UP Sosnowiec 1 |
W transporcie | 2024-06-06 15:00:00 | - |
Awizowana | 2024-06-10 11:42:38 | UP Trzebiatów n. Regą 1 |
Oczekuje na odbiór | 2024-06-10 12:18:18 | UP Trzebiatów n. Regą 1 |
Odebrana w punkcie | 2024-06-10 15:50:32 | UP Trzebiatów n. Regą 1 |
Taka sama sytuacja z kilkudziesięcioma przesyłkami - dokładnie od 6 czerwca
No i ciekawe czy ktoś się w ogóle ustosunkuje do tego co napisałem...
@renyd_kupteraz Według naszego systemu przesyłka do tego zamówienia została nadana 10.06. Najlepiej będzie, jak przygotujesz zestawienie numerów przesyłek oraz zamówień z niepoprawnymi statusami i prześlesz je przez formularz. Nasz doradca będzie mógł wyjaśnić tę kwestię z przewoźnikiem, a następnie zlecić wykluczenie zamówień z Jakości Sprzedaży.
Czy Szanowna Pani Moderatorka widzi, jakie brednie wypisuje???? Przesyłki nadane w terminie, więc dlaczego mają być wykluczone z oceny jakości? Należą się punkty za terminową wysyłkę! A swój pseudosystem z fałszywymi danymi (znaczenie ma tylko oryginalny komunikat PP), podobnie jak katalog produktów, wsadźcie sobie tam, gdzie słońce nie dochodzi!