Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem kilka pierwszych produktów, wysłałem a status mojego zamowienia widnieje cały czas jako "w trakcie przygotowania" z tego co udało mi się znaleźć to jest tak ponieważ nie podałem maila kupującego Mógłby ktoś to potwierdzić?? 🙂 Najprawdopodobniej nie mogę już tego zmienić a jeden kupujący chce reklamować produkt, a nie może ponieważ status widnieje cały czas jako w trakcie przygotowania. Pomoże ktoś jak w takim razie ma mi to zareklamować?
@sklephurt12 zapewne nie wprowadzałeś do systemu numerów przesyłek . Reklamacja to zwyczjany zwrot ze strony klienta z opisem wady produktu oraz wskazaniem roszczenia , a ty masz ją rozpatrzyć i się do niej odnieść . W przypadku reklamacji uzasadnionej obowiązkiem Twoim jest naprawienie szkody lub w wprzypadku braku takiej możliwości pokrycie wszystkich kosztów jakie poniósł kupujący .
@mdrogeria wprowadziłem w systemie allegro numery przesyłek ale to nic nie dało ponieważ nie wprowadziłem maila kupującego przy wysłaniu paczki, najważniejsze, że już wiem co zrobiłem źle.
Tak ale kupujący twierdzi, że nie może zareklamować produktu ponieważ status jest cały czas w przygotowaniu, a już raczej nie jestem tego w stanie zmienić
sklephurt12 tak , sam znalazłeś przyczynę . Kupujący nie musi robić zwrotu systemowo , wystarczy ,że drogą e-mail / centrum wiadomości / opisze Ci wadę produktu , a Ty zdecydujesz czy odeslanie produktu jest konieczne , czy jesteś w stanie to naprawić i czy gra jest warta świeczki ponieważ po Twojej stronie zachodzi konieczność pokrycia kosztu nadania zwrotu do reklamacji oraz odesłania po naprawie .
Dziękuję za pomoc 🙂