Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Najlepsze jest to że wyłączyli nam Super Cenę z powodu obniżenia jakości sprzedaży do której w ogóle nie doszło. Przesyłki na czas, nr listów są, dokumentu zakupu załączane itd. Ciekaw jestem dlaczego ...
@profimarket Cześć. 🙂 Ponieważ 21 lutego otrzymaliście ocenę na cztery gwiazdki (co obniża Wasze statystyki). Wszystkie informacje znajdziesz w panelu Jakość mojej sprzedaży.
Ostatnia opinie otrzymaliśmy na 5 gwiazdek a średnia nasza to 4.9 więc w czym rzecz
https://allegro.pl/uzytkownik/profimarket/oceny
@ przy małej ilości ocen tak się dzieje , masz ich 8 może nie wszystkie unikalne
@profimarket przykro mi, ale obecnie jakość sprzedaży to "wymaga poprawy". Oceny są liczone z ostatnich 30 dni (na waszym koncie były tylko dwie w tym okresie), więc obniżona ocena z 21 lutego wpływa na obniżenie jakości do 4,5. W tej zakładce widoczna jest średnie z całego roku, a tutaj z ostatnich 30 dni i to na jej podstawie liczony jest poziom jakości sprzedaży.
Rozumiem ale to się stało po otrzymaniu 5 gwiazdek a więc maksimum!
@profimarket obniżenie jakości nastąpiło 22 lutego po przeliczeniu średniej ocen.
Rozumiem teraz. Więc chodzi o to że np. bardzo duży dealer nowych samochodów sprzeda w miesiącu 50 aut a tylko jeden Klient wystawi im opinie i przez to inni u niego nie kupią bowiem ma tylko 1 opinię.
Dobrze skonstruowana polityka na Alegro 🙂