Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam pytanie. Sprzedaję w dropshippingu, mam smarta, w managerze paczek inpost generuje etykiete ale nie zamawiam kuriera, ponieważ kurier odbiera paczki z hurtowni. W allegro podaje numer paczki.
Widzę, jak w allegro status przesylki się zmienai np. w drodze itp. Czy status będzie się zmienaił automatycznie,zmieni się automatycznie zgodnie z tym jak zmienia się status przesyłki? Narazie nie widzę, żeby się zmienił i zastanawiam się, czy muszę ręcznie to zmieniać czy to status zamówienia allegro moze/powinien synchronizować się ze statusem paczki inpost?
z góry dzięki za pomoc!
@BestToyShop nie masz możliwości zmiany statusu, ale jeśli podałeś numery przesyłek, a przewoźnicy są zintegrowani, to statusy powinny być uaktualniane. W systemie widzę statusy przesyłek, więc wygląda to poprawnie.
ok, rozumiem, czyli jak klient dostanie już paczkę do paczkomatu i ją odbierze to status zamówienia nie zmieni się autoamtycznie na 'odebrane' tylko status przesyłki?
@BestToyShop w zakładce Zamówienia status zamówienia również powinien pokazywać czy zamówienie jest anulowane czy do odbioru, wysłane itd.
ok, no to tak na prawde wszystkie zamowienia maja status w realizacji, status, ktory ustawilem recznie. Część z zamówień już poszła do z hurtowni ale status zamówienia w allegro dalej w realizacji, teoretycznie powinny być chyba 'wyslane' czy cos? Co mogę zrobić, albo gdzie to zgłosić ;)?
@BestToyShop prześlij proszę zrzut ekranu, na którym to jest widoczne tutaj. Z widoczny konkretnym zamówieniem, które wiesz, że zostało odebrane z hurtowni.
tutaj na screenie jest zamówienie 'w drodze' odebrane z hurtowni - u mnie status w realizacji.
Co ciekawe np. nadaję przesyłkki w taki sposób, że importuje zamowienia w managrze paczek inpost i tam 'wykilkuje wszystko i daje 'opłać' i potem etykiete wygenerowana tam wysyłam do hurtowni jako pdf a numer przesylki przeklejam do allegro - nie nadaję paczek poprzez opcję 'nadaj przesyłkę' w allegro w zamówieniach, bo jak tam klikne to prosi mnie o podanie umowy z inpost a ja żadnej umowy nie mam.
@BestToyShop oki, już wyjaśniam jak to działa. Ponieważ w poprzedniej wiadomości mogłam wrpowadzić Cię w błąd za co przepraszam.
Status zamówienia możesz zmienić zaznaczając zamówienie i klikając na dole na zielonej belce "zmień status" (możesz też robić to grupowo).
Status zmieni się automatycznie po tym jak dodasz numer przesyłki do zamówienia jeśli masz wykupiony Abonament.
ok, rozumiem, znalazłem, że przy abonamencie, status mieni się na wysłane jak dodam nr przesyłki. Czy jak klient odbierze, zmieni się również na odebrane?
@BestToyShop nie, można to zrobić ręcznie, ale po śledzeniu przesyłki będzie widać czy kupujący ją odebrał.
ok, rozumiem, dzieki 😉