anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szantaż Rankingowy / Rating blackmail

AstOnline
#7 Wielbiciel#

Co możesz zrobić, gdy kupujący używa oceny, aby Cię szantażować?

Po komunikacji kupujący twierdzi, że produkt ma wadę, ale odmówił jego zwrotu. Zamiast tego kupujący chce ponad 50% kosztów produktu jako rekompensatę. Nie przedstawiono żadnego dowodu ani żadnych możliwych do zweryfikowania informacji poza zarzutem kupującego dotyczącym wady produktu.

‐---------------------------------------------------------

What can you do when a buyer use rating to blackmail you? 

After communication, buyer allege that there is a product defect, but refused to return it. Instead buyer wants more than 50% of the product cost as compensation. No proof or any verifiable information was provided other than buyer's allegation of product defect

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AstOnline jeśli kupujący chce reklamować zamówienie to jako sprzedający masz prawo oczekiwać odesłania produktu lub przedstawienia wady.
Komentarz będziemy mogli usunąć tylko jeśli jego treść będzie łamać nasz regulamin.  
Napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i załącz zrzuty ekranu z wiadomościami jakie kupujący przesłał. 

If the buyer wants to complain about the order, then as the seller you have the right to expect the product to be sent back or the defect presented. We will be able to delete a comment only if its content violates our regulations.
Please write to us using this form and attach screenshots of messages that the buyer has sent.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  To zmiencie w koncu ten regulamin który jest tylko i wyłacznie stwozony pod konsumenta-1.jak można naprzykład dać negatywa bez komentarza.

2Jak. można ocenić produkt zmniejszajac gwiazdki też bez komentarza.

3.po co parametr obługa kupującego -co mam nadn imi skakać , prosić sie może jesz lo...a op...iiiiiiiiić.kompletna bzdura  kupujący kupuje nie pasuje mu odsyła-co mamy robić co sie pod tym kryje ---obsługa ?odpowiadzieć o czas wysyłki jak nie od nas to zalezy jak nie maja wtedy za opoznienie gdzie dac oceny to dają w obsługę za allegro one!!!!!!!!!!!!!!!!

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika Komentarz będziemy mogli usunąć tylko jeśli jego treść będzie

Przecież nie ma obowiązku pisania treści i mamy problem jak to udowodnić !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kostas11 problem zerowy z punktu widzenia wystąpienia z powództwem cywilnym za zniesławienie firmy w necie wystarczy w sądzie przedstawić logiczny wywód pt szantaż a za niespelnienie warunków negatyw. 

oznacz moderatorów

AstOnline
#7 Wielbiciel#

Cześć,

 

Dziękuję wszystkim za rady i sugestie.

Zgłosiliśmy sprawę do Allegro przez link do formularza. Jednak zgodnie z oczekiwaniami nic nie można zrobić, ponieważ w tej chwili nie ma żadnych zasad przeciwko szantażowi ratingowemu.

Możemy mieć tylko nadzieję, że pewnego dnia stanie się to regułą.

‐----------------------------------------------------------------

Hello,

 

Thank you all for your advice and suggestions. 

We have lodged a case with Allegro via the form link. However, as expected, nothing can be done as there isn't any rules against rating blackmail at the moment. 

We can only hope that some day this would be made a rule. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AstOnline jest sąd i duża szansa zaorać dziada jak tylko walnie ten negatyw pokazując w sądzie z czego on wynika czyli uzyskanie korzyści majątkowej plus szantaż za nie wrzucenie negatywu

oznacz moderatorów

AstOnline
#7 Wielbiciel#

Jesteśmy zagranicznym sprzedawcą i niestety sąd nie wchodzi w grę 😞

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Proponuję sobie poczytac jak w polsce działa esąd skoro jesteście z zagranicy to polecalbym w pl wykupić sobie abonament jakiejś kancelarii by wam gonili takie dziadostwo z automatu

oznacz moderatorów

AstOnline
#7 Wielbiciel#

Widzę. Jakieś zalecenia?

oznacz moderatorów

AstOnline
#7 Wielbiciel#

Widzę. Jakieś zalecenia ?

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@AstOnline wysyłam takiego Kupującego na drzewo w 99% przypadków. Zgodnie z obowiązującymi od 01.01.2023 przepisami o niezgodności towaru z umową, konsument zgodnie z ustawą może wybierać jedynie między naprawą a wymianą jeśli chodzi o usunięcie wady. Odstąpienie od umowy, czy też obniżka ceny jedynie po spełnieniu konkretnych warunków określonych w UoPK.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@medalik_2009 a co z pustym negatywem co wrzuci z zemsty?

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@az1rael odpowiednio go skomentuję i będę miał głęboko gdzieś. Po 30 dniach nie ma on większego znaczenia, zresztą jak reszta sprzedaży jest ok i w zadowalającej ilości to i w dniu wystawienia nie ma znaczenia.

Firma w której pracuję, przestała się już jakiś czas temu przejmować negatywami.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@medalik_2009 no jak duża sprzedaż to nie ma się czym przejmować bo ilość statystyki wyklepie... btw widziałeś co lewek nastukał kupującemu jakąś godzinkę temu instrukcja jak rozjechać sprzedawcy jakość sprzedaży

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak ktoś ma pustostan to nic go już nie wypełni, może chociaż jakieś plewy trociny.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

a to o sobie mówisz dobrze że stwierdzasz prawdę bo do robienia fejkowych kont by sobie dupsko ratować za pisanie durnot jeszcze się nie przyznałeś

oznacz moderatorów