anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

homesay-pl
#8 Zapaleniec#

Witam. Naliczane zostały mi dodatkowe minusowe punkty w zakresie terminowych odpowiedzi do klientów pomimo, iż odpowiedzi udzielam w ciągu kilku minut. Pobierając raport z ostatniego dnia widzę, że nie mam uwzględnionych wszystkich odpowiedzi na pytania klientów. Gdzie i do kogo pisać w tej sprawie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@homesay-pl może przeoczyłeś jakieś pytanie?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sprawdź jeszcze dokładnie czy na pewno na wszystkie odpowiedziałeś bo system nawet jak ci klient napisze coś w stylu "dziękuję za udaną transakcję" czy "pozdrawiam" też uznaje za pytanie choć to jest kompletnie nielogiczne .

oznacz moderatorów