anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowość wysyłki

Drewlux-JM
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Dzisiaj zostały zmniejszone punkty na koncie za nieterminowość wysyłki. Zakładam, że chodzi o zamówienie:

e8511b00-5424-11ef-9e53-35d5ec181a25
 
Jednakże zostało ono " anulowane" przez kupującego jeszcze przed wysyłką ( i przed przekroczeniem terminu wysyłki), środki zostały zwrócone. Anulowanie było jednak niestandardowe ( prośba w założonej dyskusji) więc pewnie stąd niedopatrzenie systemu. Prosiłbym moda o zweryfikowanie informacji. 
PS. Wniosek o zwrot prowizji też można klepnąć przy okazji 🙂
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Drewlux-JM zajmę się wykluczeniem tego zamówienia z Twoich statystyk, ale wniosek o zwrot prowizji musisz standardowo złożyć przed formularz. Jeśli dostaniesz odmowę (wnioski są rozpatrywane automatczynie), złóż proszę odwołanie ze zrzutem z tej dyskusji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Drewlux-JM
#9 Pomysłodawca#

Wniosek złożony od razu po zwrocie wpłaty. Tak tylko wspomniałem o nim przy okazji, oczywiście poczekam aż system go "ogarnie" 🙂 Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Drewlux-JM
#9 Pomysłodawca#

 @_HolaOla_ Dzień dobry. Chyba ktoś o mnie zapomniał... 

oznacz moderatorów