anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ujemne punkty jakości za anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
RoyalDeals
#7 Wielbiciel#

Witam,

Po rozmowie z klientem anulowałem zamówienie z panelu sprzedawcy i zwróciłem pieniądze klientowi.

Mimo to dostałem -120 punktów jakości za wysyłkę w terminie.

Ktoś mi wyjaśni jak to naprawić?

Gdzie zrobiłem błąd?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RoyalDeals Czy złożyłeś wniosek o zwrot prowizji? Po przyznaniu rabatu transakcyjnego zamówienie zostanie automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RoyalDeals
#7 Wielbiciel#

Jestem w okresie powitalnym (nie płace prowizji) i nie mogę tego zrobić.

oznacz moderatorów
RoyalDeals
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałem się z pomocą allegro i usunęli ocenę. Sprawa rozwiązana.

oznacz moderatorów