Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem reklamacje do DPD i naliczania dziwnych opłat do paru paczek i dostałem maila:
W związku ze zgłoszeniem dotyczącym przesyłki o ww. numerze, działając w imieniu DPD Polska, niniejszym wzywam Państwa do przekazania informacji/dokumentów koniecznych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji tj.:
pełnomocnictwo Allegro.pl sp. z o.o. upoważniające Państwa do prowadzenia postępowania w tej sprawie
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ gdzie znajdę teraz takie upoważnienie?
I skoro dpd żąda upoważnienia od Was tzn. ze w pierwszej kolejności to właśnie w allegro powinienem zgłosić reklamacje. To w końcu do Was płacimy pieniądze za paczki - a jak jest problem to umywacie się i mamy pisać do DPD a DPD żąda upoważnień i zaczyna się odbijanie piłeczki...
Niestety, tak jest na Allegro. Nadawcą przesyłki jest Allegro, jednak wszystkimi problemami związanymi z przesyłką jest obarczony sprzedawca. Możesz złożyć reklamację do Allegro, w odpowiedzi otrzymasz informację, że mogą złożyć reklamację w Twoim imieniu. Allegro unika takich sytuacji jak ognia, nie jest stroną transakcji - co cały czas podkreślają. Jednak Allegro pobiera opłaty od wszystkich dostaw, nawet darmowych. Więc zarabia na każdej wysyłce i jakby nie było - jest stroną transakcji, gdyż ta wysyłka przynosi im konkretny dochód.
Niestety, z "systemem" nie wygrasz - to jak kopanie się z koniem. "Spuść uszy po sobie", zrób co Ci każą i czekaj na wyniki. Taka jest dola sprzedawcy na Allegro. W przypadku DPD - sugerowałbym złożenie reklamacji przez Allegro - niech oni się z tym bujają.
Jak się składa reklamację przez Allegro ?