
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak teraz utworzyć etykietę adresową "Allegro Przesyłka polecona", jeśli rodzaj opakowania "koperta" został usunięty, a przy jedynej dostępnej opcji "paczka" wyskakuje powiadomienie "Allegro Przesyłka polecona"???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też się nad tym głowię. Ta metoda dostawy to nieporozumienie. Co chwilę jakieś cyrki w generowaniu etykiet, przesyłki się spóźniają (to już wina poczty), klienci wkurzeni a ty się tłumacz z tego wszystkiego 😠

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tzn, wyskakuje informacja "Usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mplaptonik @nalepkovo to chwilowy problem, ale już go naprawiliśmy, więc błędy nie powinny już występować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich
Zgłaszam błąd przy generowaniu etykiet do poleconych allegro. Mam trzy przesyłki do nadania, przy wypełnianiu formularza każdej z nich jest dostępna wyłącznie ikona paczki (nie ma koperty). Po wpisaniu rozmiaru paczki i zaznaczeniu opcji "przesyłka polecona firmowa" pojawia się błąd - usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki.
Zamówienia numer:
764f7f81-c42c-11ed-b259-b9ff0e534840
fc108840-c3cc-11ed-9100-b35b03ac6512
cb2ca170-c316-11ed-ac33-dbd2c294c51d
Proszę o informacje czy jest jakiś ogólny problem z tego rodzaju przesyłkami @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo, po wpisaniu rozmiaru paczki i zaznaczeniu opcji "przesyłka polecona firmowa" pojawia się błąd - usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki.
Jest do wyboru tylko przesyłka paczka, kiedyś był tam tylko list.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Znowu kombinują w tej metodzie dostawy. Już wystarczy że trzeba się tłumaczyć z tego że przez pocztę dłużej przesyłki idą. Ostatnio zebrałem negatywa za to że poczta dostarczyła list dwa dni po deklarowanym terminie. Klient stwierdził, że "powinien robić wszystko żeby wyjaśnić sprawę" - jak nawet poczta nie wie gdzie jest polecony ze statusem "przesyłka w transporcie".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widzę, że nikt nie kwapi się do udzielenia pomocy tudzież jakiejkolwiek informacji. Piszę klientom, że niestety błąd po stronie Allegro i przesyłki będą nadane w poniedziałek. O ile przez weekend ktoś to naprawi...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podpinam się. Dlaczego po raz kolejny jest problem z nadawaniem. Czas leci, przesyłki nienadane.
Brak koperty - tylko paczka. Nie można w związku z tym zaznaczyć opcji "Przesyłka polecona firmowa".
Allegro działajcie !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już działają, dodali komunikat:
"Problemy z nadawaniem przesyłek
Możesz mieć problemy z nadaniem Allegro Przesyłka polecona. Pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!"
Ale na odpowiedź kompetentnej osoby w na społeczności nie masz co liczyć...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa u ,mnie tworzenie listu poleconego. Mam do wyboru tylko paczkę więc klikam paczka, wpisuje wymiary i zaznaczam "przesyłka polecona firmowa" i wyskakuje - Usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki. I znowu niewysłane w terminie i **piiip**zielenie...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ForBajk mieliśmy dziś takie problemy, ale nie powinny już występować, bo naprawiliśmy ten błąd. Spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże podaj mi proszę jakiego zamówienia dotyczy problem oraz prześlij zrzut swojego ekranu z tym komunikatem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie rozumiem jednego, jak można wprowadzić jakąś zmianę, bez wcześniejszego przetestowania? Tak na pałę, może będzie działać... A jak nie, to za kilka dni się poprawi i będzie git...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nadal to samo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mplaptonik jeśli problem dalej występuje to spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże podaj mi proszę jakiego zamówienia dotyczy problem oraz prześlij zrzut swojego ekranu (na którym widoczne będzie całe okno przeglądarki) z komunikatem.
Moderatorka