anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
mplaptonik
#10 Popularyzator#

Jak teraz utworzyć etykietę adresową "Allegro Przesyłka polecona", jeśli rodzaj opakowania "koperta" został usunięty, a przy jedynej dostępnej opcji "paczka" wyskakuje powiadomienie "Allegro Przesyłka polecona"???

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
nalepkovo
#9 Pomysłodawca#

Też się nad tym głowię. Ta metoda dostawy to nieporozumienie. Co chwilę jakieś cyrki w generowaniu etykiet, przesyłki się spóźniają (to już wina poczty), klienci wkurzeni a ty się tłumacz z tego wszystkiego 😠

oznacz moderatorów
mplaptonik
#10 Popularyzator#

Tzn, wyskakuje informacja "Usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki"

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mplaptonik @nalepkovo to chwilowy problem, ale już go naprawiliśmy, więc błędy nie powinny już występować. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nalepkovo
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich

Zgłaszam błąd przy generowaniu etykiet do poleconych allegro. Mam trzy przesyłki do nadania, przy wypełnianiu formularza każdej z nich jest dostępna wyłącznie ikona paczki (nie ma koperty). Po wpisaniu rozmiaru paczki i zaznaczeniu opcji "przesyłka polecona firmowa" pojawia się błąd - usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki.

polecony.png

Zamówienia numer:

764f7f81-c42c-11ed-b259-b9ff0e534840

fc108840-c3cc-11ed-9100-b35b03ac6512

cb2ca170-c316-11ed-ac33-dbd2c294c51d

 

Proszę o informacje czy jest jakiś ogólny problem z tego rodzaju przesyłkami @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
MULTI-LUX
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo, po wpisaniu rozmiaru paczki i zaznaczeniu opcji "przesyłka polecona firmowa" pojawia się błąd - usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki.

Jest do wyboru tylko przesyłka paczka, kiedyś był tam tylko list.

 

 

oznacz moderatorów
nalepkovo
#9 Pomysłodawca#

Znowu kombinują w tej metodzie dostawy. Już wystarczy że trzeba się tłumaczyć z tego że przez pocztę dłużej przesyłki idą. Ostatnio zebrałem negatywa za to że poczta dostarczyła list dwa dni po deklarowanym terminie. Klient stwierdził, że "powinien robić wszystko żeby wyjaśnić sprawę" - jak nawet poczta nie wie gdzie jest polecony ze statusem "przesyłka w transporcie".

oznacz moderatorów
nalepkovo
#9 Pomysłodawca#

Widzę, że nikt nie kwapi się do udzielenia pomocy tudzież jakiejkolwiek informacji. Piszę klientom, że niestety błąd po stronie Allegro i przesyłki będą nadane w poniedziałek. O ile przez weekend ktoś to naprawi...

oznacz moderatorów
invvo
#8 Zapaleniec#

Podpinam się. Dlaczego po raz kolejny jest problem z nadawaniem. Czas leci, przesyłki nienadane.

Brak koperty - tylko paczka. Nie można w związku z tym zaznaczyć opcji "Przesyłka polecona firmowa".

Allegro działajcie !

oznacz moderatorów
nalepkovo
#9 Pomysłodawca#

Już działają, dodali komunikat:

 
"Problemy z nadawaniem przesyłek

Możesz mieć problemy z nadaniem Allegro Przesyłka polecona. Pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!"

 

Ale na odpowiedź kompetentnej osoby w na społeczności nie masz co liczyć...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
ForBajk
#10 Popularyzator#

Nie działa u ,mnie tworzenie listu poleconego. Mam do wyboru tylko paczkę więc klikam paczka, wpisuje wymiary i zaznaczam "przesyłka polecona firmowa" i wyskakuje - Usługa niedostępna dla wybranego typu przesyłki. I znowu niewysłane w terminie i **piiip**zielenie...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ForBajk mieliśmy dziś takie problemy, ale nie powinny już występować, bo naprawiliśmy ten błąd. Spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże podaj mi proszę jakiego zamówienia dotyczy problem oraz prześlij zrzut swojego ekranu z tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mplaptonik
#10 Popularyzator#

Nie rozumiem jednego, jak można wprowadzić jakąś zmianę, bez wcześniejszego przetestowania? Tak na pałę, może będzie działać... A jak nie, to za kilka dni się poprawi i będzie git...

oznacz moderatorów
mplaptonik
#10 Popularyzator#

U mnie nadal to samo.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mplaptonik jeśli problem dalej występuje to spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże podaj mi proszę jakiego zamówienia dotyczy problem oraz prześlij zrzut swojego ekranu (na którym widoczne będzie całe okno przeglądarki) z komunikatem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów