Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowałam etykietę z błędem w wymiarach, więc postanowiłam ją usunąć i wygenerować drugą. Problem jednak w tym, że sama przesyłka nie została usunięta, więc do zamówienia, które wysyłam w jednej paczce widnieją 2 przesyłki. Czy będzie mi to wisieć i obniżać jakość sprzedaży i wysyłki? Czy mogę to po prostu zignorować, czy powinnam coś z tym zrobić, i jeśli tak, to co?
Dodam, że w zamówionych przesyłkach po rozwinięciu szczegółów przycisk "anuluj przesyłkę" jest wyszarzony, a więc nie mogę go kliknąć. Nr przesyłki: AD01HIJR50
@SPHayWay Nie będzie to miało wpływu na Twoją jakość sprzedaży. Bierzemy pod uwagę pierwszą nadaną przesyłkę w zamówieniu. 🙂
Super, dzięki za odpowiedź 🙂
możesz usunąć numer listu przesyłki z poziomu listy zamówień, nie wchodząc w szczegóły zamówienia.
Wybierz kwadracik z "dodano/dodaj numery przesyłek" ten obok "dodano/dodaj dowód zakupu"
otworzy się okienko i usuń niepotrzebne.
- upewnij się wcześniej, który numer listu usunąć.
Tak zrobiłam na samym początku, to usuwa etykietę, nie samą przesyłkę z listy przesyłek 🙂