Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Czy jest możliwość usunięcie negatywnego komentarza dodanego przez kupującego?
Numer oferty 13096089704
Kupujący wylicytował i dokonał zakupu. Aukcja była wystawiona od roku, regularnie odnawiana co tydzień automatycznie. Ostatnio miałem przeprowadzkę w pracy i prawdowopodnie podczas tej przeprowadzki towar zaginął. Napisałem do kupującego taką informację i że jeśli go nie znajdę oddam mu całe koszty jakie zapłacił. Niestety nie odnalazłem i następnego dnia dokonałem zwrotu za zakupiony towar. Na następny dzień dostałem negatywny komentarz od kupującego że zasłaniam się zaginięciem towaru a pewnie mi cena nie odpowiadała. Napisałem prośbę o zmianę komentarza i wiadomość do kupującego z wyjaśnieniem sprawy łącznie ze screenami że aukcja jest od roku i od kilku miesięcy cena była taka sama. Niestety bez odpowiedzi.
Jestem na straconej pozycji czy jest jakaś dla mnie szansa?