Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety dzisiaj otrzymaliśmy negatywny komentarz według nas tego komentarza nie powinno być .
Jakiś czas temu Pan kupił u nas maseczki jednorazowe i chciał je zwrócić ale ze względów higienicznych nie chcieliśmy ich przyjąć . Doszliśmy do wniosku żeby temu panu oddać pieniądze za maseczki a maseczki niech zatrzyma sobie w prezencie od naszej firmy . Nie mogliśmy ich przyjąć bo to maseczki jednorazowe i nie wiadomo czy nie były używane a my nie będziemy ryzykować dla paru groszy i ich ponownie sprzedawać dlatego decyzja żeby zostały u klienta . Dzisiaj pan nam się odwdzięczył po ok 2 miesiącach i wystawił komentarz negatywny . Naprawdę ja już nie wiem o co tu chodzi !Klient dostał pieniądze i maseczki a on nam Negatywny Komentarz po 2 miesiącach .
Jest szansa żeby taki komentarz usunąć ?
Z góry dziękuję za odpowiedz
Nie, odpowiedzieć spokojnie na niego wyjaśniając co i jak, zapomnieć za rok zniknie 🙂
Lub
Napisz do kupca może usunie, lub od razu wyślij mu wniosek o usunięcie z uzasadnieniem masz na to 14 dni od wystawienia przy komentarzu będzie guziczek, może usunie 🙂
Jest opcja usunięcia komentarza- prosisz Kupującego o jego usunięcie. Jeśli grzecznie podejdziesz do tematu- jest szansa, że go usunie. Zapytałabym skąd ten komentarz i co wg niego nie zadziałało tak, że był niezadowolony z obsługi ? Napisałabym też, że bardzo ważne jest dla mnie zadowolenie Klientów dlatego staram się wyjaśniać sprawy sporne. Coś w tym stylu..Bądź uprzejmy, grzeczny, profesjonalny- ja zawsze tak robię gdy jest jakiś problem z zakupem i to działa !
Nie wiem, czy to zamknięcie obywateli w domach spowodowało, że klienci zachowują się jak rozwydrzone bachory, ale odnotowuje jakiś upadek intelektualny. Wczoraj klient zwrócił towar podając powód że jest niezgodny z ofertą, a z przeprowadzonej korespondencji wynika że był niezgodny z oczekiwaniami (wybrał nie ten rozmiar co powinien) i to moja wina, bo on zawsze kupuje patrząc tylko na zdjęcia i cenę - a jak coś się nie podoba to zwraca.
Otrzymałam niedawno negatyw za to, że Klient nie dostał faktury tylko paragon..tyle tylko, że prośby o fakturę nie otrzymałam 😞 No i co zrobisz ? Jest opcja publicznej odpowiedzi na każdy komentarz i przy takich historiach zawsze z niej korzystam !
Oddaliśmy pieniądze i jeszcze maseczki dostał w prezencie a on taki komentarz po 2 miesiącach . Możliwe ,że przez tego Koronavirusa ludziom odbija .
Ja jak bym odzyskał pieniądze i jeszcze dostał towar w prezencie to na pewno bym nie odwdzięczył się negatywem .
W każdym razie nic nie można z tym zrobić według Allegro nie spełnia warunków do usunięcia . Pozostanie nam żyć z tym komentarzem .
Wyciągaj wnioski, na przyszłość nie oddawaj klientowi pieniędzy - zwłaszcza, gdy nie musiałeś, to właśnie takie działanie sprzedawców "będąc świętszym od papieża" powoduje że klienci są rozwydrzeni. Nic więcej ponad prawo bo nic tym nie zyskasz, Ty, czy ja jesteśmy anonimowymi sprzedawcami działającymi pod szyldem Allegro. I nie bać się negatywa, bo jak na Twoim przykładzie jest nieunikniony.
Tatlok to teraz uważaj na negatywa bo może ci jeszcze wystawić za to , że się pomylił i wybrał nie ten rozmiar . Ludzie są różni i naprawdę wystawiają negatywa za nic .
Mahika 74 już został napisana prośba o usuniecie . Jutro zadzwonię do tego Pana i się może dowiem o co chodzi.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Tatlok przyznaje ci racje .
Już nie dbam o to by nie mieć negatywa, Jeśli jest niezasadny to w odpowiedzi na ocenę przedstawiam obiektywną rację w taki sposób, że od razu widać głupotę kupującego. Dla każdego logicznie myślącego, to żadna ocena, a jeśli tylko przestraszy tych "myślących inaczej" to bardzo dobrze! - niech idą do konkurencji 🙂
Każda zła ocena obniża jakość sprzedaży co za tym idzie gorsze wyświetlanie i mniejsza sprzedaż.
Nieraz lepiej oddać i zapłacić jak ma spaść jakość sprzedaży wtedy strata idzie w tysiącach zł miesięcznie. Niestety Allegro do tego doprowadziło, że każdy może Ci ją obniżyć a szczególnie konkurencja.
Allegro Ci go nie usunie, nawet jak poprosisz. Komentarz nie narusza zasad. Zwrot produktów higienicznych jest możliwy, jeśli opakowanie nie zostało otwarte. Należało przyjąć i wyrzucić, jeśli miałeś wątpliwości - nie byłoby negatywa.
Każdemu nie dogodzisz
Zawsze się znajdzie ktoś komu zawsze coś nie będzie pasować
Dostał zwrot pieniędzy + towar nic więcej nie mogliśmy zrobić
Nie musieliśmy przyjąć tych maseczek bo to towar jednorazowy z opakowania zbiorczego o czym była informacja na aukcji.