anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie oceny

MAMY ROZWIĄZANIE!
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry, 

czy mogę prosić o usunięcie ostatniej negatywnej opinii ?

Zaznaczone wszystko po kolei - 2 miesiące po zakupie.  Napisaliśmy już do kupującego, ale aktualnie brak odpowiedzi. 

Brak faktury VAT    
Nieuprzejma obsługa
Nieterminowa dostawa
Niekompletne zamówienie
Brak reakcji na wiadomość
Opóźniony zwrot pieniędzy

Nieekologiczne opakowanie

Nieekologiczne opakowanie
Źle zabezpieczony produkt
Wysłano uszkodzony produkt
Otrzymany produkt nie był nowy
Zamówienie nie zostało dostarczone
Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @KSIAZKAKI! Przykro mi ale obecnie nie możemy usunąć tej oceny, dobrze, że się do niej odnieśliście i skontaktowaliście się z kupującym, może to rzeczywiście pomyłka.
Poprosiłam o weryfikację jego konta i jeszcze dopytuję, czy możemy pomóc w tej sytuacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@KSIAZKAKI wracam z dobrymi informacjami. 
Usunęliśmy ten komentarz oraz skontaktowaliśmy się w tej sprawie z jego autorem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca

Dziękuję za pomoc. Nawet jeśli ma to być tymczasowe - klienta ma prawo do negatywnej opinii.  Natomiast jak wyżej, tutaj jest brak FV - nie było o to prośby. Niedostarczona paczka - a była dostarczona itd. 


oznacz moderatorów