Dzień dobry,
czy mogę prosić o usunięcie ostatniej negatywnej opinii ?
Zaznaczone wszystko po kolei - 2 miesiące po zakupie. Napisaliśmy już do kupującego, ale aktualnie brak odpowiedzi.
Nieekologiczne opakowanie
Dzień dobry @KSIAZKAKI! Przykro mi ale obecnie nie możemy usunąć tej oceny, dobrze, że się do niej odnieśliście i skontaktowaliście się z kupującym, może to rzeczywiście pomyłka.
Poprosiłam o weryfikację jego konta i jeszcze dopytuję, czy możemy pomóc w tej sytuacji.
@KSIAZKAKI wracam z dobrymi informacjami.
Usunęliśmy ten komentarz oraz skontaktowaliśmy się w tej sprawie z jego autorem.
Dziękuję za pomoc. Nawet jeśli ma to być tymczasowe - klienta ma prawo do negatywnej opinii. Natomiast jak wyżej, tutaj jest brak FV - nie było o to prośby. Niedostarczona paczka - a była dostarczona itd.