anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie/Wykluczenie oceny ''Zgodność z opisem''

ToylandiaBB
#8 Zapaleniec#

Cześć ! Jestem początkujący, mam niewiele ocen pozytywnych (w porównaniu do innych) , niedawno udało się otrzymać status SS. Niestety otrzymałem dwie oceny za zgodność z opisem w postaci 4 gwiazdek. Oceny ogólnie są pozytywne. W obu przypadkach wysłałem prośbę o edytowanie oceny, myślę że ładnie sformułowaną, lecz oba przypadki pozostały ''bez echa''. 

Czytałem zasady Allegro, ale wolę dopytać czy w takim przypadku jest szansa aby prosić Allegro o wykluczenie lub usunięcie takich ocen? 

Nie ukrywam że, dwie opinie gdzie brakuje po jednej gwiazdce dość dużo punktów w jakości odebrały 😞 Dlatego to dla mnie ważne. 

Z góry dzięki za wasze odpowiedzi. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

komis-bell
#21 Demiurg#

@ToylandiaBB Olej to - rób swoje, dbaj o klientów - to jest najważniejsze.
Allegro nie kiwnie palcem w tej sprawie a ich system liczenia jakości to jest jakiś żart.
SS też olej - nic realnie nie daje.

oznacz moderatorów

ToylandiaBB
#8 Zapaleniec#

Tak właśnie myślałem, ale z ciekawości wolałem dopytać bardziej doświadczonych:) no nic trzeba czekać aż minie feralne 30 dni, o ile nie wpadnie coś nowego 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro nic z tym nie zrobi, zalecana szklanka zimniej wody,🍺

oznacz moderatorów

ToylandiaBB
#8 Zapaleniec#

Szklanka zimnej wody 🍻 zawsze dobra !:)

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#