Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dlaczego sprzedawca nie ma możliwości odnieść się do oceny pozytywnej , a jednak obniżającej wynik.
Klientka zakupiła krem , popularny i lubiany , poinformowała o zwrocie mailem / nic dziwnego / ,ale ! treścią zasugerowała reklamację cyt ,,„Odebrałam krem i niestety nie jest to zamawiane opakowanie przeze mnie. Krem tłusty ale niestety z woskiem pszczelim otrzymałam a nie sam krem tłusty dzień/noc jaki był na wybranym produkcie w linku. Odsyłam ten i proszę o właściwy krem przesłać.”
Problem dotyczy zamówienia nr .4b7f3870-36c5-11ee-b194-0972fb075ae4 oferta https://allegro.pl/oferta/pani-walewska-krem-tlusty-50ml-dzien-i-noc-7224311354 w której wyraźnie wytłuszczonym drukiem napisane jest , że krem zawiera wosk pszczeli . Reklamację odrzucam i zwracam środki jak nakazuje UK. w przypadku odstąpienia od umowy .
Klientka pisze ocenę cyt ,,"Otrzymałam zwrot pieniędzy za krem. "
Z treści oceny wynika / tak to odbieram / , że klient produktu nie otrzymał z mojej winy i zwróciłem środki , a produkt dotarł do odbiorcy w terminie i jak najbardziej zgodny z opisem .
@mdrogeria odpowiedzieć można na komentarz "nie polecam". Skierowałam Twoją sprawę do konsultacji i dokładnie ją opisałam. Nie mogę nic obiecać, ale dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@la_nika OK., ale nie usuwajcie tej oceny ,złośliwie klient może narobić większego bałaganu , chciałbym jednak mieć możliwość odnieść do niej bo jej treść może wiele sugerować .
@mdrogeria przykro mi, ale odniesienie się tak jak w przypadku oceny "nie polecam" po prostu technicznie nie będzie możliwe 😞
@la_nika szkoda , inni klienci czytający taką ocenę mogą sobie różne rzeczy pomyśleć .
@mdrogeria rozumiem 😞 A próbowałeś poprosić o zmianę oceny Kupującą (przez zakładkę Otrzymane oceny)? Czy martwisz się, że może ją zmienić na negatywną?
@la_nika nie , to była trudna transakcja od samego początku , wolę nie dolewać oliwy do ognia .
@mdrogeria kurcze, rozumiem, przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc.
Przekażę tę sytuację do działu który zajmuje się komentarzami jako argument, że opcja odpowiedzi na pozytywny komentarz może być przydatna.
@la_nika tak , są transakcje , o których chce się jak najszybciej zapomnieć , to jedna z nich zapoczątkowania niezbyt grzecznym telefonem , aaa ... nie miejsce na żale , ale dziękuję za zaangażowanie .
Sprzedawca nie może odpowiedzieć na komentarz kupującego bo kupujący poczuł by się zastraszany, prześladowany, szykanowany, poniżany, itp
A to dla allegro jest nieakceptowalne żeby tak było można traktować ich klientów 🤔
@Client:44052296 nie to mam na myśli , chodzi o grzeczne wyjaśnienie co znaczą słowa ,, otrzymałam zwrot pieniędzy za krem ,, bo to różnie można interpretować .
@mdrogeria a co by było w takiej odpowiedzi?
@Client:44052296 "kupujący poczuł by się zastraszany, prześladowany, szykanowany, poniżany, itp" - fakt. Te przywileje są na Allegro zarezerwowane wyłącznie dla sprzedawców
@mdrogeria na pocieszenie mogę napisać, że mało kto czyta treść pozytywnych komentarzy, no chyba że wydaje fortunę na zakup albo kolekcjoner.