Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam sprzedaży na portalu Allegro, 70 zamówień, została wykonana wysyłka w terminach, codziennie mamy wysyłki, jesteśmy hurtowym sprzedawcom. Po czym Allegro zrobiło nam minus punktów za #Szybka Wysylka#, czy ktoś z Państwa jest w stanie pomóc i wytłumaczyć ten fakt ? Widzę, że paczki nadałam w terminie, a opóźnienie wynika z winy przewoźnika. Poprosiłabym o usunięcie tego wyniku z moich statystyk.
Pozdrawiam.
Jak opóźnienie jest po stronie dostawcy to zgłaszasz takie ofert z wykluczenia ich ze statystyk
A gdzie mam to robić? Zgłaszać tu?
@eko-naczynia Weryfikuję kwestię spadku w jakości sprzedaży i wrócę z informacją. Zamówienia opóźnione przez przewoźnika, możesz zgłosić tutaj - podając numery zamówień lub przez ten formularz.