Uszkodzenie przedmiotu podczas pakowania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Wystawiłem telefon na Allegro na licytacje. W opisie umieściłem adnotacje, ze ma problem z głośnikiem. Brzęczy przy głośniejszych dźwiękach. Podczas pakowania zamówienia do wysyłki, wykonując finalne czyszczenie telefonu odpadła membrana głośnika. Poinformowałem o tym fakcie kupującego przez Allegro, smsa, próbowałem się dodzwonić, ale nic. Zero kontaktu. Kupujący również nie wybrał opcji dostawy oraz nie zapłacił za przedmiot. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy przysługuje mi jakieś prawo do anulowania zamówienia jezeli kupujący jeszcze nie opłacił zamówienia i nie ma z nim kontaktu? Nie ma szans na rozwiązanie sprawy.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JohnyBilbao a gdzie sprzedaż allegro czy allegro lokalnie ?
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zaczekaj , może nie zapłaci i problem sam się rozwiąże , brak kontaktu na to wskazuje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Według regulaminu zakup będzie zablokowany przez 30 dni po licytacji. To mnie najbardziej martwi, ponieważ tak na prawdę przez miesiąc nie mogę wykonać żadnego działania z tym telefonem, ani próba naprawy bez zgody kupującego ani nic. Dobrze mówię?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
naprawic telefon możesz zawsze
jak nie opłaci samo się rozwiąże
jak wpłąci kasę a zwrócisz mu ją tez nic ci allegro nie zrobi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JohnyBilbao no nie do końca , jeśli produkt uległ uszkodzeniu możesz go doprowadzić do stanu zgodnego z opisem i czekać na ruch ze strony klienta .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JohnyBilbao Cześć. 🙂 Nie wysyłaj zamówienia, dopóki w zakładce Zamówienia od kupujących (w przypadku Allegro Lokalnie) nie zobaczysz statusu płatności "Zakończona" - w tym momencie płatność jeszcze się nie zakończyła.
Na Allegro sprawdzisz to w zakładce Zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a da się coś zrobić żeby ten zakup w razie nieopłacenia zakupu nie był zablokowany przez 30 dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak na przyszłośc w treści oferty napisz że ma 7 dni na zakup potem wystawiasz ponownie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JohnyBilbao Jeśli na 'zwykłym' allegro to się da ale w treści oferty musi widnieć odpowiedni zapis - np. "na opłacenie zakupu po wygranej licytacji oczekuję 7 dni roboczych".
Kupujący co prawda nadal ma możliwość opłacenia takiego zakupu nawet 30 dnia po zakupie ale dzięki takiemu zapisowi masz podkładkę zgodną z regulaminem i możesz towar wystawić ponownie szybciej a kupującemu odesłać wpłaconą kwotę.
Na lokalnie nieopłacony zakup anuluje się automatycznie po 5 dniach.