Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem na allegro tablet jako osoba prywatna. Sprzęt wyszedł ode mnie cały. Klient wybrał opcję wysyłki paczkomatem. Po odebraniu Pan wysłał mi zdjęcia tabletu który został uszkodzony w transporcie. Paczka ewidentnie była uszkodzona w transporcie. Jak powinnismy rozwiazac sprawe z korzyscia dla obydwu stron?
@pawbaz95 sprawa jest nieco skomplikowana i jej zakończenie uzależnione jest od decyzji przewoźnika . Jako osoba prywatna odpowiedzialność za przesyłkę ciąży na Tobie do chwili jej podjęcia przez przewoźnika , ALE na Tobie ciąży również obowiązek bezpiecznego zapakowania i tu wchodzi w grę decyzja przewoźnika , słabe pakowanie i brak oznaczenia ,, ostrożnie ,, może być podstawą do odrzucenia reklamacji , którą z zasady powinieneś złożyć Ty jako nadawca ,jeśli uzna reklamację otrzymasz odszkodowanie i następnie przekażesz je klientowi ,to najkrótsza droga ,nie zapomnijcie spisać protokołu szkody .
Masz dowody ze dobrze zapakowany że cały itd to kupujący po spisaniu protokołu szkody niech składa reklamację i czekajcie na rozpatrzenie przez przewoźnika. Prywatny sprzedajacy odpowiada za towar do chwili nadania.
Uokik twierdzi że reklamacje do przewoźnika składa odbiorca bo ma paczke i towar więc kupujący sklada reklamację do przewoźnika ale jak dostanie odpowiedź że paczka źle spakowana i przewoźnik odrzuci reklamację to kupujący wystąpi do ciebie z roszczeniem reklamacyjnym o zwrot kasy