Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam problem ze zwrotem środków dla klienta. Sprawa wygląda tak że Pani zapłaciła za towar przelewem tradycyjnym wykonanym na poczcie. Sprzedały się 2 produkty których nie mieliśmy na stanie. Skontaktowaliśmy się z klientką i zgodziła się na zwrot środków za brakujący towar i realizację zamówienia. Dzisiaj zadzwoniła że allegro przysłało jej formularz gdzie ma podać numer konta z tym, że ona nie chce go podać. Pieniądze są już zwrócone czyli przeszły do allegro. Klientka za nic nie chce zrozumieć że my już tych środków nie posiadamy i musi się jakoś dogadać z allegro, straszy negatywem i że zgłosi to do allegro i jakichś instytucji od praw konsumenckich. Miał ktoś podobny problem? Allegro z tego co wiem nie zwraca zwróconych środków bo tak to moglibyśmy jej dosłać inny produkt w kwocie jakiej jej zwróciliśmy.
@hurtkosmetyki_pl niech zgłasza, allegro napisze jej że ma podać numer konta, a ustawa konsumencka mówi że przy odstąpieniu oddajesz taką samą metodą jak przyszły, czyli przelewem 😄 w sumie jesteś czysty ale negatywa możesz załapać 😄
Pani powinna dostać od was poprzez operatora płatności jak byście zwrócili przez Allegro, jak zwróciliście bezpośrednio to macie dowód i wyślijcie jej a także wyjaśnijcie to z Alelgro, zapewne dostałą jakiś standardowy formularz.
Napisz babce w wiadomości identyfikator zwrotu allegro i powiedz że kasa jest u allegro i że w sprawie preferowanej przez siebie formy oddania kasy niech się kontaktuje z allegro bo ty zrobileś zwrot kasy zgodnie z systemem. Odbije sie tam jak od ściany to w końcu poda nr konta do zwrotu
Doradziłem jej jak ma zamówić rozmowę telefoniczną z kimś z allegro ale nie poradziła sobie z tym. Tłumaczenie że zwróciliśmy pieniądze odbiją się od niej bo dla niej to kłopot jest teraz. Ogólnie ręce opadają ale pomimo "najeżdżania" na Nas chociaż trochę postaram się pomóc starszej kobiecie 😛 ale faktycznie prędzej czy później po rozmowie z kimś z allegro odbije się od ściany bo żeby odzyskać kasę będzie musiała podać numer konta.
Dzień dobry @hurtkosmetyki_pl jeśli kupująca zapłaciła w placówce przelewem tradycyjnym, to operator nie wie, gdzie te środki przekierować i pewnie dostała wiadomość od operatora płatności, żeby podała numer konta albo dane do wypłaty środków.
Czy możesz podać numer zamówienia którego to dotyczy? Poproszę o wysłanie do tej Pani z wyjaśnieniem jak zwroty wyglądają i że to standardowa procedura, a nie jakieś widzimisie sprzedającego.
Największy problem z rozmową z tą Panią jest taki że za bardzo chyba nie rozumie jak to działa bo według niej to My jako sklep stworzyliśmy problem i tłumaczenie jej łopatologiczne nie przynosi zbytniego sukcesu. Wyjaśnione było właśnie tak że środki zwrócone zostały w taki sam sposób jak zostały wpłacone ale niestety właśnie brak numeru konta bankowego skutkuje zatrzymaniem procesu zwrotu.
Nr zamówienia: fe5a89c0-4338-11ee-b1fc-8d501ab0fe91
To zamówienie jest podpięte pod inne nasze konto.
@hurtkosmetyki_pl tak rozumiem to doskonale, czasami ktoś nie rozumie, a że sprawa dotyczy zwrotu wpłaty to emocje sięgają zenitu i może się zrobić nieprzyjemnie.
Widzę, że ten zwrot wisi i to pewnie właśnie dlatego, że kupująca nie podała danych do zwrotu.
Poproszę o kontakt z nią i wyjaśnienie, mam nadzieję, że to pomoże 🙂
Najlepiej by było jakby ktoś od Was spróbował się skontaktować z tą klientką i wyjaśnił jak działają zwroty, może gdy inna osoba nie związana z Naszym sklepem tylko z Allegro wytłumaczy jak ma odzyskać pieniądze to zrozumie i zaakceptuje fakt że bez numeru konta nie otrzyma środków.
Byłaby taka możliwość?
@hurtkosmetyki_pl tak, właśnie dokładnie o to poprosiłam, żeby kupująca od nas dostała wiadomość e-mail z wyjaśnieniem, że tak to działa i że musi podać te dane, żeby otrzymać zwrot wpłaty 🙂
Super, dziękuje bardzo za pomoc 😄