anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka ze zwrotem

alejablko
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_     
Wysłałem bardzo ciężki komputer do klienta zapakowanie zajęło mi 2 godz wiedziałem ze jest to sprzęt podatny na uszkodzenia w transporcie. Wiec się przyłożyłem. Paczka doszla cała. Klientowi komputer się nie spodobał, twierdził ze się wyłączał znalzazlem rozwiązanie w postaci zmiany konfiguracji ramu lub ponowne jej zainstalowanie. Kupujący jednak nie chciał sprawdzić mojego rozwiazania i chciał komputer zwrócić. Nie ma problemu kupujący zwrocil sprzęt. Dziś paczka do mnie dotarła widząc wielkość paczki podejrzewałem ze coś może być nie tak. Wraz z kurierem nagrałem moment rozpakowywania paczki. Paczka bez ostrożnie, zapakowana w jeden karton i kulka wartw steropianu.. nie miało prawa być dobrze. Zostały uszkodzone nóżki komputera...  czyli cała obudowa zewnątrz bo komputer jest ze stopu metalu... klient został poinformowanym o uszkodzeniach mam mu wieczorem podesłać filmik oraz uszkodzenia. Jakie mam podjąć dalsze kroki ... proszę o pomoc. Bo nie miałem takiej sytuacji.     

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@alejablko Rozumiem, że rozpakowałeś paczkę w obecności kuriera, ale czy spisaliście również protokół szkody?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

Tak przy kurierze kurier spisał protokół w wersji elektronicznej. Kurier poczta-Polska.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@alejablko W tej sytuacji przewoźnik prawdopodobnie będzie się kontaktować z nadawcą, czyli kupującym. Poczekaj na odpowiedź klienta w tej sprawie. Jeśli wykazuje chęci do rozwiązania problemu, mam nadzieję, że będzie to możliwe bez szkody dla Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

Jakiej szkody dla mnie ? Co zrobiłem złego abym pokrywał coś komus ? Z doswiadczenia wiem ze ze na 99% reklamacja będzie odrzucona, brak uszkodzeń kartonu zewnątrz brak nalepki ostrożnie brak zaznaczonej opcji ostrożnie .. słabe zabezpieczenie sprzętu który ważył 28 kg.. za 14 dni mam podjąć decyzje zwrotową jaka mam podjąć ? W przypadku odrzucenia reklamacji kupującego ? Mam towar zwrócić ? Czy zwrócić cześć środków ? Proszę o konkretne odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@alejablko Decyzję w sprawie przyjęcia lub odrzucenia zwrotu musisz podjąć samodzielnie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not ???

Decyzję w sprawie przyjęcia lub odrzucenia zwrotu musisz podjąć samodzielnie. 

że będzie to możliwe bez szkody dla Ciebie.

Zwrot jest i musi być przyjęty a kupujący musi dostać zwrot kasy do 14 dni, kwestia tylko czy sprzedawca dostanie odszkodowanie od firmy kurierskiej czy wystąpi z roszczeniem do kupującego za niechlujne zapakowanie w przypadku odmowy przez złe spakowanie 😞

Nie widzę tu żadnej szkody po stronie sprzedawcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

A czemu kupujący mam otrzymać zwrot ? Sprzęt wrócił w znacznie pogorszonym stanie, do uszkodzenia nie doszło u sprzedjacego na co mam dowod w postaci nagranego filmu. Firma kurierska zapewne również odrzuci reklmacje. Wiec wyjdzie ze do uszkodzenia doszło u klienta i klient w takim stanie wysłał komputer. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@alejablko to obniż kwotę zwrotu o ile jesteś pewien że klient go posuł i wysłał w stanie uszkodzonym, ale zwrot musisz wykonać w ciągu 14 dni od odstąpienia 😞

W tej sytuacji nie możesz odrzucić zwrotu 😞 albo oddajesz całość i czekasz na odszkodowanie albo skoro klient posuł oddajesz tyle ile wart jest reszta po uszkodzeniach 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

Nie jestem pewien. Ale do kupującego nadałem paczkę bardzo dobrze zabezpieczona. Kupujący odesłał mi komputer w innym opakowaniu oraz materiałach. Gdyby choć zapakował w polowe tego co wyslalem wraz z komputerem nic złego by się nie stało.. również nie zaznaczył opcji ostrożnie ani nie dał żadnej etykiety,.. to jak to jest ? Kupuje np

perfum otrzymuje go w foli bąbelkowej... zwracam perfum wysyłając go w zwykła koperta bez bąbelków... perfum pęka kto jest winny ?

oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

Poczta rozpatruje wnioski o paczki bodajże do 30 dni... ja mam czas 14 dni na podjęcie decyzji zwrotowej. Zwrócę np polowe kwoty... kupujący wystawi o wniosek do POK otrzymanreszte środków... Allegro zapewne obciąży mój rachunek reszta środkami... to jest normalne ? 

oznacz moderatorów

alejablko
#9 Pomysłodawca#

Super pomoc... super rozwiazania. 

oznacz moderatorów