
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Nie pierwszy raz uszkodzono przesyłkę w trakcje podróży do Kupującego. Takie przypadki miałam w moim sklepie internetowym.
Pierwszy raz jestem w sytuacji uszkodzonej przesyłki wysłanej z Allegro. Mam protokół zniszczenia, zdjęcia zmiażdżonej zawartości. Złożyłam reklamację do InPost o zwrot kosztów. Wysłałam wiadomość o wypadku do Kupującego i zapewniłam go, że w najbliższym czasie wyślę zakup ponownie.
Czy wysyłkę powinnam zrobić przez Allegro, czy zewnętrznie? Dodam, że nie mam ceny wysyłki takiej jak przez Allegro czyli 10,95zł. Normalnym InPostem wysyłka jest droższa.
Pozdrawiam KDM100.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KDM100pl lepiej jak zrobisz przez allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, ale w jaki sposób ?
Nie mam tej wysyłki w Import Allegro InPost. To zamówienie zostało już jakby zrealizowane.
Jak nadać jeszcze raz tą samą wysyłkę ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KDM100pl zmień sortowanie z ,, niewygenerowanych ,, na ,, wygenerowane ,,, dalej jak zwykle

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, widzę moją przesyłkę wśród innych wygenerowanych.
Czy mam pobrać tą samą etykietę czy opłacić na nowo z nowym numerem przesyłki ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opłać na nowo, z nowym numerem