Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Mam dziwną sprawę. Klient kupił u mnie 2 produkty. Następnie bez kontaktu wystawił mi negatyw z adnotacją, że produkt przyszedł uszkodzony. Poprzez funkcję odpowiedź na negatyw poprosiliśmy go o zdjęcie uszkodzonej przesyłki abyśmy mogli ją zareklamować oraz o usunięcie negatywu oferując jednocześnie zaraz po przesłaniu zdjęcia zwrot pieniędzy. Generalnie nie ma z nim kontaktu. Co dalej robić?
To co mogłeś zrobiłeś, napisałeś i poprosiłeś o złożenie reklamacji, możesz jeszcze poprosić Allegro o anulowanie komentarza, ale czy coś da?🤔
@e-konopiecbd, co do zasady, kupujący ma prawo do subiektywnej opinii.
Nie, opinia powinna odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji, zakupu.🤗
Subiektywna ocena nie można nazywać olewania przez klienta zasad dobrego handlu . Nawet w sądzie każdy ma prawo do obrony tylko na allegro sprzedawca nie ma prawa głosu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mwmonety, obydwie strony mają prawo głosu, a zasady ingerowania w komentarze, opisaliśmy tutaj.