anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzona przesyłka

e-konopiecbd
#7 Wielbiciel#

Witam!

Mam dziwną sprawę. Klient kupił u mnie 2 produkty. Następnie bez kontaktu wystawił mi negatyw z adnotacją, że produkt przyszedł uszkodzony. Poprzez funkcję odpowiedź na negatyw poprosiliśmy go o zdjęcie uszkodzonej przesyłki abyśmy mogli ją zareklamować oraz o usunięcie negatywu oferując jednocześnie zaraz po przesłaniu zdjęcia zwrot pieniędzy. Generalnie nie ma z nim kontaktu. Co dalej robić? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

To co mogłeś zrobiłeś, napisałeś i poprosiłeś o złożenie reklamacji, możesz jeszcze poprosić Allegro o anulowanie komentarza, ale czy coś da?🤔

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@e-konopiecbd, co do zasady, kupujący ma prawo do subiektywnej opinii. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, opinia powinna odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji, zakupu.🤗

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Subiektywna ocena nie można nazywać olewania przez klienta zasad dobrego handlu . Nawet w sądzie każdy ma prawo do obrony tylko na allegro sprzedawca nie ma prawa głosu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwmonety, obydwie strony mają prawo głosu, a zasady ingerowania w komentarze, opisaliśmy tutaj. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów