anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzone urządzenie

Mobilne-IT-pl
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprzedalem (nie jeden a już ok 40 szt) urządzeń ttpi surface że zbitymi szybami (w różnym stopniu) 

W aukcji zaznaczyłem dokładny opis oraz brak możliwości zwrotu.

Otrzymałem jeden zwrot i klient rząda zwrotu kosztów a nie chce wymiany oraz twierdzi że jest więcej wad mimo iż odesłał a ja sprawdzilem że wad ponad uszkodzone szkło nie ma. 

W aukcji zaznaczone brak możliwości zwrotu bo szybki są zbite przed wysyłką "specjalnie" 

Co w tej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

majster_man
#14 Krzewiciel#

Oddaj dla św. spokoju. W polsce wielu jest analfabetów co czytać nie potrafią. I oczywiście nie zapomnij swoich strat doliczyć w koszt przedmiotu żeby następny klient za to zapłacił 🤣

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Mobilne-IT-pl Posłuchaj rady @majster_man "Ciemnota wiele wyjaśnia"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Mobilne-IT-pl Jeżeli nie ma podstaw do uznania reklamacji możesz ją odrzucić, piszesz że kupujący uważa że jest więcej wad niż ta podana w ofercie więc nie jest to zwrot bez podania przyczyny. oczywiście kupujący może otworzyć dyskusję, może złożyć wniosek do POK(może), ale jak nie spełnia warunków reklamacji to powinieneś  się obawiać tego. Jeżeli chcesz świętego spokoju to zwróć środki kupującemu.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

Podaj link do oferty i zacytuj Kupującego (w szczególności: jakie wady wskazuje On w swojej reklamacji ? ) 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów