Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedalem (nie jeden a już ok 40 szt) urządzeń ttpi surface że zbitymi szybami (w różnym stopniu)
W aukcji zaznaczyłem dokładny opis oraz brak możliwości zwrotu.
Otrzymałem jeden zwrot i klient rząda zwrotu kosztów a nie chce wymiany oraz twierdzi że jest więcej wad mimo iż odesłał a ja sprawdzilem że wad ponad uszkodzone szkło nie ma.
W aukcji zaznaczone brak możliwości zwrotu bo szybki są zbite przed wysyłką "specjalnie"
Co w tej sytuacji ?
Oddaj dla św. spokoju. W polsce wielu jest analfabetów co czytać nie potrafią. I oczywiście nie zapomnij swoich strat doliczyć w koszt przedmiotu żeby następny klient za to zapłacił 🤣
@Mobilne-IT-pl Posłuchaj rady @majster_man "Ciemnota wiele wyjaśnia"
@Mobilne-IT-pl Jeżeli nie ma podstaw do uznania reklamacji możesz ją odrzucić, piszesz że kupujący uważa że jest więcej wad niż ta podana w ofercie więc nie jest to zwrot bez podania przyczyny. oczywiście kupujący może otworzyć dyskusję, może złożyć wniosek do POK(może), ale jak nie spełnia warunków reklamacji to powinieneś się obawiać tego. Jeżeli chcesz świętego spokoju to zwróć środki kupującemu.
Podaj link do oferty i zacytuj Kupującego (w szczególności: jakie wady wskazuje On w swojej reklamacji ? )