anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana danych na koncie firmowym

MAMY ROZWIĄZANIE!
ptysiek_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

ile powinno zająć serwisowi zmiana danych w przypadku zbycia przedsiębiorstwa ?

Moja sprawa ciągnie się od ponad 2 miesięcy... czy to jest standardowy czas na takie czynności ?

Czy któryś z moderatorów mógłby wspomóc w temacie ?

 

pozdrawiam,

M.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Raczej nie jest standardowy czas, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ptysiek_pl Podaj mi proszę login konta lub numer korespondencji, którego dotyczy ta zmiana.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ptysiek_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt i przepraszam za brak odpowiedzi ale w tym samym czasie otrzymaliśmy (po dość długim braku kontaktu) odpowiedź od zespołu allegro. Dziś niestety mija 2di dzień ciszy więc postanowiłem z powrotem poprosić o pomoc.

temat toczy się w: zgłoszenie numer "21344546" które zostało zapoczątkowane 21.02.2022.

W tej chwili jesteśmy (ze zbywcom) na etapie gdzie mamy zaakceptowaną umowę zbycia, na wszystkich kontach z umowy zbycia zmienione dane i zaakceptowane konta bankowe do wypłat poza jednym kontem:

"s-...." (całość loginu znajdziesz w zgłoszeniu).

Ostatnią wiadomość jaką otrzymaliśmy od allegro to taka aby na tym koncie ponownie zmienić dane - niestety zmianę nipu mamy zablokowaną - w odpowiedzi znowu otrzymaliśmy wiadomość że temat zostaje przekierowany do dedykowanego zespołu i cisza.

Nie rozumiem dlaczego to tak długo zajmuje (były problemy po drodzy które staraliśmy się na bieżąco korygować i wyjaśniać) ale niestety wydaje mi się, że 75% czasu który już minął to wina serwisu który przeciąga temat, na odpowiedzi czekamy po kilka dni i nawet po tych dniach dalej nie ma/ nie było konkretnej decyzji.

Nie rozumiem również tego dlaczego po akceptacji dokumentów i zmianie danych na większości kont nie ma decyzji odnośnie tego jednego ...

Zerknij proszę, z góry dziękuję za pomoc.

pozdrawiam,

M.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ptysiek_pl Cześć, dziękuję za sygnał. Poprosiłam już odpowiedni zespół o szybszą odpowiedź w Twojej sprawie. Rozumiem, że zbycie konta trwa już dość długo, ale proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów
ptysiek_pl
#9 Pomysłodawca#

dziękuję @ko_alka - wygląda na to że Twoja interwencja ruszyła temat. Jeszcze raz dziękuję i dam znać jak zamkniemy go.

 

Pozdrawiam,

M.

oznacz moderatorów