Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ile powinno zająć serwisowi zmiana danych w przypadku zbycia przedsiębiorstwa ?
Moja sprawa ciągnie się od ponad 2 miesięcy... czy to jest standardowy czas na takie czynności ?
Czy któryś z moderatorów mógłby wspomóc w temacie ?
pozdrawiam,
M.
Raczej nie jest standardowy czas, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ptysiek_pl Podaj mi proszę login konta lub numer korespondencji, którego dotyczy ta zmiana.
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt i przepraszam za brak odpowiedzi ale w tym samym czasie otrzymaliśmy (po dość długim braku kontaktu) odpowiedź od zespołu allegro. Dziś niestety mija 2di dzień ciszy więc postanowiłem z powrotem poprosić o pomoc.
temat toczy się w: zgłoszenie numer "21344546" które zostało zapoczątkowane 21.02.2022.
W tej chwili jesteśmy (ze zbywcom) na etapie gdzie mamy zaakceptowaną umowę zbycia, na wszystkich kontach z umowy zbycia zmienione dane i zaakceptowane konta bankowe do wypłat poza jednym kontem:
"s-...." (całość loginu znajdziesz w zgłoszeniu).
Ostatnią wiadomość jaką otrzymaliśmy od allegro to taka aby na tym koncie ponownie zmienić dane - niestety zmianę nipu mamy zablokowaną - w odpowiedzi znowu otrzymaliśmy wiadomość że temat zostaje przekierowany do dedykowanego zespołu i cisza.
Nie rozumiem dlaczego to tak długo zajmuje (były problemy po drodzy które staraliśmy się na bieżąco korygować i wyjaśniać) ale niestety wydaje mi się, że 75% czasu który już minął to wina serwisu który przeciąga temat, na odpowiedzi czekamy po kilka dni i nawet po tych dniach dalej nie ma/ nie było konkretnej decyzji.
Nie rozumiem również tego dlaczego po akceptacji dokumentów i zmianie danych na większości kont nie ma decyzji odnośnie tego jednego ...
Zerknij proszę, z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam,
M.
@ptysiek_pl Cześć, dziękuję za sygnał. Poprosiłam już odpowiedni zespół o szybszą odpowiedź w Twojej sprawie. Rozumiem, że zbycie konta trwa już dość długo, ale proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
dziękuję @ko_alka - wygląda na to że Twoja interwencja ruszyła temat. Jeszcze raz dziękuję i dam znać jak zamkniemy go.
Pozdrawiam,
M.