anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar, kupujący odebrał uszkodzoną paczke.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Gravity-shop
#8 Zapaleniec#

Witam,

Klient odebrał przesyłkę, nie zauważył że paczka była uszkodzona (była owinięta stretchem ) Gdy otworzył paczkę okazało się, że jeden z przedmiotów był uszkodzony. Co w tej sytuacji powinienem zrobić ?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@Gravity-shop Powinieneś wymienić kupującemu uszkodzony przedmiot na sprawny, pokrywając koszty przesyłek w celu wymiany w obie strony, ewentualnie dosłać drugi przedmiot, albo klient odsyła całość, a Ty zwracasz wszystkie koszty.

oznacz moderatorów
Gravity-shop
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, również wtedy, jeżeli paczka ewidentnie została zgnieciona w transporcie ? Towar był dobrze zabezpieczony, a w środku nawet paragon jest przecięty na pół. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Gravity-shop odpowiedzialność za przesyłany towar spoczywa na Tobie . Kontakt z klientem , ustatlenie co dalej .. to wszystko co możesz zrobić .

oznacz moderatorów