Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient odebrał przesyłkę, nie zauważył że paczka była uszkodzona (była owinięta stretchem ) Gdy otworzył paczkę okazało się, że jeden z przedmiotów był uszkodzony. Co w tej sytuacji powinienem zrobić ?
Pozdrawiam
@Gravity-shop Powinieneś wymienić kupującemu uszkodzony przedmiot na sprawny, pokrywając koszty przesyłek w celu wymiany w obie strony, ewentualnie dosłać drugi przedmiot, albo klient odsyła całość, a Ty zwracasz wszystkie koszty.
Dziękuję za odpowiedź, również wtedy, jeżeli paczka ewidentnie została zgnieciona w transporcie ? Towar był dobrze zabezpieczony, a w środku nawet paragon jest przecięty na pół.
Pozdrawiam
Gravity-shop odpowiedzialność za przesyłany towar spoczywa na Tobie . Kontakt z klientem , ustatlenie co dalej .. to wszystko co możesz zrobić .