Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o porade.
Klient kupił u nas perfum, który otrzymał nowy, zafoliowany i nie uszkodzony. Po jakimś tygodniu zgłosił zwrot i zwrot dotarł do nas dobrze zabezpieczony, ale w środku rozwalony, bo wszystko lata. Słychać, że rozwalone na kawalki są części perfumu. Nie otworzył go, bo jest zafoliowany, ale kto wie czy mu nie upadł na podłogę....
Nie przyjeliśmy zwrotu i jest afera. On chce teraz protokół szkody, straszy nas, zgłasza do allegro. Wysłał nawet zdjęcia perfumu zapakowanego przez nas i wszystko na tym zdjeciu jest ok. Po prostu wydaje mi się, że on mu musiał upaść i się w środku rozwalił.
Tylko dlaczego nie zgłosił problemu z przesyłką lub reklamacji tylko zrobił zwrot bez podania przyczyny
Co mamy teraz zrobić, pisać protokół wg własnego wzoru? Czi allegro składa reklamacje? Proszę o wypowiedź allegro.
Z poważaniem
Pięknowita
@PieknoWita protokół możesz na stronie przewoźnika zrobić, potem na email przyjdzie wypełniony i mu wyślesz. Jaki przewoźnik obsłużył zwrot? w smarcie? ma pecha bo za zwrot odpowiada kupujący, spakowanie etc jak przewoźnik odrzuci to miał niefart do niego doszło całe ale od niego do ciebie potłuczone. Jako firma nie możesz odmówić zwrotu ale zastosowywanie art 34.4 uk pozwala ci oddać tyle ile to warte tzn min1 gr