anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot uszkodzonego przedmiotu

-salas-
#7 Wielbiciel

Witam. Kupujący zgłosił zwrot towaru - elektronika, po otrzymaniu zwrotu okazało się, że przedmiot jest mokry - pudełko, instrukcja. Poinformowaliśmy kupującego o sytuacji, wysłaliśmy zdjęcia i odmówiliśmy zwrotu środków. Kupujący nie przyznaję się do wysłania uszkodzonego przedmiotu, chce abyśmy odesłali przedmiot do niego. Kto w tej sytuacji ponosi koszty odesłania przedmiotu?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@-salas- zdajesz sobie sprawę z tego , że jako przedsiębiorca nie możesz odmówić konsumentowi przyjęcia zwrotu ?

Musisz to inaczej ogarnąć , kumaty klient może Cię sponiewierać .

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@-salas-  jeśli zgłosił zwrot, to przedmiot nie należy do niego, więc nie wiem dlaczego miał byś go odsyłać 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@-salas- oddajesz minimalną systemowo kwotę chyba 1.00zł przedmiotp o zwrocie nie jest własnością kupującego. Wysyłasz mu zdjęcia opakowania, wypełnienia i towaru z protokołem szkody niech dochodzi odszkodowania od przewoźnika. Protokół szkody na stronie przewoźnika znajdziesz.

oznacz moderatorów

-salas-
#7 Wielbiciel

Wysłaliśmy zdjęcia, zaproponowaliśmy aby złożył odszkodowanie u przewoźnika, niestety on twierdzi że my specjalnie zrobiliśmy to z przedmiotem, aby nie zwrócić środków. 

oznacz moderatorów