Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący zgłosił zwrot towaru - elektronika, po otrzymaniu zwrotu okazało się, że przedmiot jest mokry - pudełko, instrukcja. Poinformowaliśmy kupującego o sytuacji, wysłaliśmy zdjęcia i odmówiliśmy zwrotu środków. Kupujący nie przyznaję się do wysłania uszkodzonego przedmiotu, chce abyśmy odesłali przedmiot do niego. Kto w tej sytuacji ponosi koszty odesłania przedmiotu?
@-salas- zdajesz sobie sprawę z tego , że jako przedsiębiorca nie możesz odmówić konsumentowi przyjęcia zwrotu ?
Musisz to inaczej ogarnąć , kumaty klient może Cię sponiewierać .
@-salas- jeśli zgłosił zwrot, to przedmiot nie należy do niego, więc nie wiem dlaczego miał byś go odsyłać
@-salas- oddajesz minimalną systemowo kwotę chyba 1.00zł przedmiotp o zwrocie nie jest własnością kupującego. Wysyłasz mu zdjęcia opakowania, wypełnienia i towaru z protokołem szkody niech dochodzi odszkodowania od przewoźnika. Protokół szkody na stronie przewoźnika znajdziesz.
Wysłaliśmy zdjęcia, zaproponowaliśmy aby złożył odszkodowanie u przewoźnika, niestety on twierdzi że my specjalnie zrobiliśmy to z przedmiotem, aby nie zwrócić środków.