Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący zgłosił zwrot przedmiotu - Powód (odstąpienie): nie pasuje mi. Po otrzymaniu przedmiotu okazało się, że uchwyt mocowania czujnika ruchu jest połamany. Poinformowaliśmy o tym kupującego - przedmiot był ewidentnie uszkodzony przy nieprawidłowym montażu / użytkowaniu w związku z czym zwrot został odrzucony. Kupujący twierdzi, że uchwyt czujnika ruchu najpewniej został połamany w trakcie transportu, ale istnieje małe prawdopodobieństwo, że uszkodzenie powstało podczas transportu gdyż opakowanie jest dosyć sztywne i dobrze zabezpieczone. Proszę o informację czy mamy możliwość odrzucenia zwrotu?
@Dziuniu1 zwrot musisz przyjąć, ale możesz potrącić za uszkodzenia, spisz protokół szkody do 7 dni potem złóż reklamację jako podkładkę a teraz pomniejsz zwrot do tylu ile wart jest uszkodzony produkt, jak dostaniesz odszkodowanie od przewoźnika wyrównasz kupującemu 🙂 jak odrzuci za złe pakowanie strata kupującego, skoro twierdzi że wysłał cały chyba że masz dowody i jesteś w stanie udowodnić że to uszkodzenie podczas montażu to wylicz ile warte są pozostałości i tyle oddaj 🙂
Art. 34 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.