anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uważajcie na tego allegrowicza!

MAMY ROZWIĄZANIE!
TitanXP
#8 Zapaleniec#

[edycja]

Uważajcie na tego allegrowicza, ten kupujący jest niepoważny. Wygrał u mnie licytacje w 28.01.2023 i od tamtego czasu nie robi nic. Zero kontaktu i tylko raz udało mi się kontaktować telefonicznie i powiedział że "dam panu znać" na tym tyle tematu. Była to licytacja i allegrowicz miał 30 dni na to żeby sfinalizować i nie robił nic.

Oczywiście wysłałem zgłoszenie o "Zwrot prowizji" i dalej czekam. Teraz czekam kolejne 15 dni i zapewne będę musiał zapłacić prowizję za produkt którego nie sprzedałem.

 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Możesz go wpisać na swoją listę "moi nieaktywni kupujący" i z tego konta już u Ciebie nie kupi .

oznacz moderatorów
TitanXP
#8 Zapaleniec#

A co jeśli posiada inne konta?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@TitanXP  Możesz mu się  zrewanżować, aktualnie  ten użytkownik sprzedaje kredens na Lokalne.

Oczywiście nie namawiam, ba, absolutnie nie popieram takich rozwiązań.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TitanXP Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, konto kupującego zostało zawieszone do wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów
TitanXP
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź ale to nie zmienia faktu co będzie dalej. Jeśli zapłacę prowizję...no cóż.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@TitanXP Oczywiście, że nie zapłacisz prowizji, jeśli klient nie sfinalizuje transakcji. Jeśli złożyłeś już wniosek o zwrot prowizji, to poczekaj na jego rozpatrzenie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/czy-moge-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-...  

oznacz moderatorów
TitanXP
#8 Zapaleniec#

Wysłane 1.03.2023 i mam aktualnie status wniosku "W trakcie"

oznacz moderatorów