anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wczytywanie zdjęć z pliku CSV

MAMY ROZWIĄZANIE!
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam problem

Próbuję wystawić oferty z pliku CSV i mam problem ze zdjęciami. Ofert nie ma w katalogu Allegro

Wstawiam kilka zdjeć oddzielonych "|" jak poniżej:

https://i.ibb.co/3rVkn7B/opaska-bamboo.jpg|https://i.ibb.co/Lh2JzJR/ABC-FARM.jpg|https://i.ibb.co/QH...

ale w raporcie otrzymuję komunikat: - Nie można pobrać zdjęcia z adresu 'https://i.ibb.co/3rVkn7B/opaska-bamboo.jpg'. Serwer ze zdjęciem zwrócił kod HTTP: 400 BAD_REQUEST z błędem: ''.

U mnie zdjęcia wczytują się normalnie

Gdzie popełniam błąd?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Biokrafter prześlij proszę plik, który próbujesz wgrać na adres spolecznosc@allegro.pl skonsultuję ten problem 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

OK dzieki

Już wysyłam

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Biokrafter spróbuj ponownie. Czasem za drugim, trzecim razem zaskoczy. Jak nie to użyj innego serwera zdjęć.

oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

Niestety próbowałem wiele razy już ...

A zmiana serwera w tym momencie gdy mam tam setki zdjęć mało mi się uśmiecha 😞

No chyba że z serwerem ImgBB jest coś "nie tak" ale ani Allegro ani nikt inny nie wspomniał o tym

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Biokrafter otrzymałam odpowiedź od Działu technicznego. W przypadku błędu z serwerem konieczny będzie kontakt z suportem serwera, bo to z jego powodu pojawia się komunikat i to tam jest coś nie tak 🙂
Dodatkowo przy tej ilości ofert z pliku, jeśli nie ma ich w katalogu i tworzysz produkt, to lepiej skorzystać z opcji wystaw przedmiot, a nie wystaw z pliku.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

OK dziękuję za odpowiedź. Wysłałem zapytanie do suportu serwera. 

Testuję wprowadzanie tylko 2 ofert z pliku (i nie chcę ich wprowadzać z formularza) bo w zanadrzu mam 5 tys. indeksów do wprowadzenia, z którymi nie chcę mieć problemów jak wyżej 😉

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Biokrafter ok, tak podejrzewałam, że ta mała liczba ofert to pewnie test 😉 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

przekształciłem plik CSV - zmieniłem serwer zdjęć i pozmieniałem wszystko co raport kazał mi zmienić (teraz już nie zdjęcia a inne rzeczy: kolor itd) i na koniec raport wyrzuca mi taki komunikat:

- Wprowadź poprawne dane produktu lub dodaj id pasującego produktu z Katalogu.

nie wskazując konkretnie co to są te "poprawne dane produktu" (produktu nie ma w Katalogu). 

Nie wiem co dalej

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Biokrafter musiałabym zobaczyć o na zrzucie, żeby przekazać to do działu technicznego, czy możesz przesłać taki zrzut (z pełnym widokiem ekranu wraz z adresem strony oraz godziną i datą) na spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

zrzut 3.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Biokrafter dziękuje, przekazałam zgłoszenie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzyma odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Rosablanka-pl
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, działały mi wcześniej wszystkie pliki csv a teraz mam to samo i taki komunikat w raporcie: "'- Wprowadź poprawne dane produktu lub dodaj id pasującego produktu z Katalogu."

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rosablanka-pl Ten komunikat pojawia się w momencie, kiedy w Katalogu Allegro nie ma jeszcze takiego produktu. W takiej sytuacji w raporcie musisz potwierdzić, że chcesz stworzyć nowy produkt. Wybierz opcję "Stwórz produkt i wystaw" w rubryce z tą konkretną ofertą. Następnie prześlij ponownie raport do przetworzenia.

ko_alka_0-1693726089554.png

oznacz moderatorów
Biokrafter
#8 Zapaleniec#

zrzut 4.jpg

Dziękuje za pomoc. Temat się rozwiązał połowicznie. W przypadku drugiego wiersza na załączonym screenie raport prosi mnie o wpisanie parametru, którego nie ma w żadnej kolumnie [wiek dziecka]. I co teraz?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Biokrafter Skonsultuję to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Biokrafter Przepraszam Cię za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź. Prześlij proszę ten plik na adres spolecznosc@allegro.pl (będę wdzięczna za załączenie linku do tego wątku w treści wiadomości)

oznacz moderatorów