Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni nie jestem w stanie wypłacić środków z PayU.
Nie mogę przeprowadzić weryfikacji, wszystkie możliwe linki wyświetlają albo błędy albo puste strony.
Na prośbę o ręczną weryfikację brak odpowiedzi i prośba o cierpliwość..
Skoro systemy nie działają prawidłowo, to wypadało by chyba ręcznie zweryfikować konto - blokowanie wypłaty pieniędzy w ten sposób jest niepoważne.
Proszę o pilne rozwiązanie problemu.
@emesserwis wiem, że przesyłałeś już zrzuty ekranu w korespondencji e-mailowe, ale potrzebujemy zrzuty pełnego ekranu, na których widoczny jest także pasek z adresem strony oraz godziną i datą.
Zrzuty możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości e-mail podaj proszę link do tego wątku.
Nie możemy zlecić ręcznie aktywacji konta do wypłat.
Ok, wysłałem maila z pełnymi zrzutami i linkiem do wątku.
@emesserwis dziękuję! Przekazałam to do Działu technicznego, jeśli będą potrzebować czegoś jeszcze dam znać!
Dziękuję, mam nadzieję, że teraz pójdzie to w miarę sprawnie
@la_nika minął kolejny tydzień a jedyne informacje zwrotne to prośby o cierpliwość.
Pytanie do społeczności - czy to jest odosobniony przypadek czy więcej osób ma ten problem?
@emesserwis niestety, zgodnie z informacją, którą otrzymałeś od nas wczoraj, dział techniczny wciąż pracuje nad rozwiązaniem Twojego problemu i nie mamy możliwości, aby to przyspieszyć.