Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak w temacie. korzystam z serwisu gadane , gdyz obsluga pomocy nie reaguna na moje zgloszenia.
@jjsmetoch czy kontaktowałeś się za pomocą formularza ? Nie widzę żadnej wiadomości z treścią. Czy możesz przesłać potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego za pomocą formularza i napisać wiadomość? Doradcy mają możliwość zweryfikowania sprawy z operatorem płatności.
tak, kontaktowalem sie za pomoca formularza, oddzwaniali zapewniali ze proces weryfikacji jest w trakcie realizacji. z tego co przeczytalem proces ma trwac do 3 dni. a ja juz czekam tygodnie.
teraz znalazlem gdzie moge przez maila wyslac potwierdzenie przelewu, zrobilem to, choc w instrukcji nie ma takiego polecenia.
@jjsmetoch Widzę, że otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie o numerze 47605580 - doradca zweryfikuje kwestię aktywacji rachunku z operatorem płatności i otrzymasz odpowiedź w wiadomości mailowej.
otrzymalem wiadomosc na @, postapilem wg instrukcji. kiedy weryfikacja sie powiedzie, mozna zamknac watek. pozdrawiam
Znane sa przypadki, gdy trwało to 2 tygodnie lub miesiąc. Nie poprosili o drugi dokument tożsamości ? Skan lub zdjęcie prawa jazdy ? Paszportu ? Wszystko, aby przedłużyć trzymanie naszych pieniędzy i nieautoryzowane obracanie nimi. Kredytowanie zakupów innych użytkowników sklepów.