Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam potwierdzenie przelewu z konta Revolut zgodnie z tym jaką dostałam instrukcje i nadal moje konto nie jest aktywne. Co mam dalej zrobić ?
@lukaszek986 Kiedy wysłałaś potwierdzenie?
Wczoraj
Czy mogę się dowiedzieć kiedy skończy się weryfikacja bankowa i tożsamości żeby móc zacząć sprzedaż?
@R-indywidualnie Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz.
Skontaktowałam się przez formularz, ile trzeba czekać na odpowiedź?
@lukaszek986 Tak aktywacja trwa 3dni, jak wszystko się zgadza.
Hej, minęło już ponad 3 dni i moje wypłaty dalej są nieaktywne
@lukaszek986 Przekazano mi, że 19 września otrzymałeś instrukcje mailowo. Zastosuj się do wskazówek, które przekazał Ci doradca.