anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
lukaszek986
#7 Wielbiciel#

Wysłałam potwierdzenie przelewu z konta Revolut zgodnie z tym jaką dostałam instrukcje i nadal moje konto nie jest aktywne. Co mam dalej zrobić ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lukaszek986 Kiedy wysłałaś potwierdzenie?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
lukaszek986
#7 Wielbiciel#

Wczoraj 

oznacz moderatorów
R-indywidualnie
#7 Wielbiciel#

Czy mogę się dowiedzieć kiedy skończy się weryfikacja bankowa i tożsamości żeby móc zacząć sprzedaż?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@R-indywidualnie Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
R-indywidualnie
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałam się przez formularz, ile trzeba czekać na odpowiedź? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@lukaszek986 Tak aktywacja trwa 3dni, jak wszystko się zgadza.

oznacz moderatorów
lukaszek986
#7 Wielbiciel#

Hej, minęło już ponad 3 dni i moje wypłaty dalej są nieaktywne 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lukaszek986 Przekazano mi, że 19 września otrzymałeś instrukcje mailowo. Zastosuj się do wskazówek, które przekazał Ci doradca.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów