anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

getry_na_misiu
#7 Wielbiciel#

Po kilku miesiącach zawieszenia działalności gospodarczej moje konto zostaje zablokowane. Żeby nie zostało zablokowane wysłałam do Allegro w terminie wszystkie dane, ale firma była zawieszona. Pracownik Allegro zapewnił mnie że tylko wznowie działalność i prześlą dokumenty do weryfikacji i bez problemu będę mogła sprzedawać. Sprzedawałam tylko 1.5 dnia aż Allegro zablokowało moje konto. Firma payu już trzeci tydzień weryfikuje i cisza. Nikt z Allegro nie jest w stanie przyspieszyć procedury mimo że obiecywali że blokady w ogóle nie będzie. Trzy tygodnie. Za chwilę zleci cały miesiąc, ZUS i inne opłaty a ja nie zarobiłam nic. Czy jest możliwość pomocy takim ludziom jak ja czy w przypadku prowadzenia działalności sezonowo to już firma jest przez Państwa skreślona? Czy ktoś miał podobną sytuację i ile to trwało? Dodam że na bieżąco kontaktuje się z Allegro, ale też z firma Payu. Pomocy brak... 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Operator płatności blokuje?  a kontaktowałeś się bezpośrednio.

oznacz moderatorów

getry_na_misiu
#7 Wielbiciel#

Tak, kontaktowałam się z Payu bezporednio, niby wysłali ponaglenie do innego działu i nadal cisza. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@getry_na_misiu Bardzo mi przykro, że tyle już czekasz, jednak w przypadku gdy weryfikacja zależy od operatora płatności, nie możemy zrobić więcej, niż już robią doradcy. Proszę Cię zatem o jeszcze odrobinę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

getry_na_misiu
#7 Wielbiciel#

Właśnie ja proszę Państwa o konkretną informację, bo od trzech tygodni prosicie Państwo jeszcze o odrobinę cierpliwości. Dla Państwa to jest odrobina cierpliwości która trwa trzy tygodnie a prowadząc biznes sezonowy przez 3-4 miesiące zabieracie mi Państwo możliwość zarobku. Od wielu lat sprzedaje tylko na Państwa platformie. Nie ukrywam że liczyłam na zaangażowanie. Proszę więc o konkretną odpowiedź ile jeszcze mam czekać i czy w ogóle się doczekam? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@getry_na_misiu Nie mam takiej możliwości, ponieważ jako moderatorki, nie kontaktujemy się z operatorami płatności. Proszę, abyś kierowała swoje pytania do doradców w zgłoszeniu mailowym. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów