anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wymaga, żeby sprzedawca anulował jego zakup

TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  czy jako Sprzedający mogę na prośbę Klienta anulować jego zakup? Nigdzie nie widzę takiej opcji. Klient napisał wiadomość, że chce anulować zakup, na co w odpowiedzi napisałem prośbę do  Klienta, żeby zrobił  to sam. Ten założył mi dyskusję, że nie chcę anulować jego zamówienia. Po odpowiedzi, że może zrobić to sam, ani nie anulował zamówienia, ani nie wypowiedział się dalej w dyskusji, a mnie statystyki lecą za nieterminowe wysłanie zamówienia- zmieniłem u siebie status na wstrzymane. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

brakestop
#16 Inspirator#

Możesz anulować. Jeśli była wpłata, zwróć ją. Poproś o zwrot prowizji i zaznacz prośbę o zakończenie dyskusji.

- jeśli automat sztucznej inteligencji allegro nie odda Ci prowizji za pierwszym razem, zrobisz odwołanie od decyzji i pojawi się człowiek.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@TOTAL4YOU 

Zmień status zamówienia na anulowane, zwróć wpłatę klientowi i złóż wniosek o zwrot prowizji. Niepotrzebnie robisz problemy klientowi i wszystko wstrzymujesz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TOTAL4YOU anulowanie jest tożsame z odstąpieniem od umowy , Ustawodawca nie narzuca na konsumenta formy w jakiej ma o swojej woli poinformować sprzedawcę , zwróć kasę i zapomnij .

oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

Ok, dzięki za pomoc wszystkim. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@TOTAL4YOU W zasadzie nie możesz anulować zakupu, możesz zwrócić śrdoki i nie dojdzie do transakcji do zakupu, ale kupujący może to dlaczego tego nie chce zrobić?

oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  no i właśnie mam skutki zwrotu płatności Klientowi, gdy  Klient nie anulował sam zamówienia, tylko napisał wiadomość ze chce je anulować i ja mam to zrobić.  Dostałem właśnie maile z odmową zwrotu prowizji za każdy produkt. Co teraz? Zamówienie ee1624e0-81bf-11ef-ad05-c552e9f23bf5

oznacz moderatorów

mas24-pl
#9 Pomysłodawca#

Na twoim miejscu zwróciłbym się o pomoc do Allegro, dołączając oczywiście do zgłoszenia screeny z korespondencji z klientem.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Nie masz słabej jakości? Jeszcze przedwczoraj ze 3 przedmioty anulowałam klikając na zwrot prowizji. Dostałam od razu. Chodź fakt, że to z  licytacji było. Ale jakieś kup teraz ostatnio po tygodniu też mi sami anulowali, nawet klikać nie musiąłam.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@TOTAL4YOU  Wyślij odwołanie do odmowy zwrotu prowizji

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Zasada jest prosta.

Najpierw zwracasz wpłatę. Idziesz na fajkę.

Wracasz.

Anulujesz transakcję wybierając anuluj.

Idziesz na kawę.

Wracasz.

Klikasz - zwrot prowizji - i dostajesz natychmiast.

Robot Allegrowy zwany Aliną jest powolny jak drewniane liczydła. Daj mu czas.

Jeśli nie otrzymałeś od robota zwrotu prowizji, wystąp ponownie do człowieka.

Oddają.

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/nie-otrzymalem-rabatu-transakcyjnego-zwrotu-prowizji-czy-moge-s...

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU skontaktuj się proszę w sprawie zwrotu prowizji przez ten formularz. Będziesz mógł odwołać się od decyzji - pamiętaj załączyć w zgłoszeniu wiadomość, którą otrzymałeś od klienta z prośbą o anulowanie zamówienia. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

nowomowa allegro na pełnej

wyślij mu odpowiedniego linka z allegro

kupujący w myśl przepisów może odstąpić od umowy w sposób akceptowalny społecznie

ale w myśl przepisów sprzedawca nie może anulować zamówienia za kupującego - zabrania tego ustawa konsumencka

w myśl przepisów konsument składa jednoznaczne oświadczenie woli - jeżeli coś kręci bo nie chce anulować zakupu - to odstępuje od umowy czy nie?

@TOTAL4YOU Twój przypadek jest słaby - my mieliśmy delikwenta, który twierdził wręcz, że nie odstępuje od umowy, a my mamy mu zwrócić wpłatę

wg mnie Twój kupujący zna doskonale mechanizmy allegro - jak anuluje zakup nie będzie mógł wystawić komentarza

 

oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#9 Pomysłodawca#

@RED   mam w wiadomości, i nawet w dyskusji info, że chce anulować zamówienie, więc tu ok. Tak jak piszesz, pewnie o to chodzi. Stwierdził w dyskusji, że nie na czas była wysyłka, ale tego dnia którego on napisał, że chce anulować zakup miało być  wysłane jego zamówienie zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki na platformie.
O, to grubo! Cóż, trafiają się czasem specyficzni Klienci.
Dzięki za rzeczową odpowiedź. 

oznacz moderatorów