Klient wymaga, żeby sprzedawca anulował jego zakup
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ czy jako Sprzedający mogę na prośbę Klienta anulować jego zakup? Nigdzie nie widzę takiej opcji. Klient napisał wiadomość, że chce anulować zakup, na co w odpowiedzi napisałem prośbę do Klienta, żeby zrobił to sam. Ten założył mi dyskusję, że nie chcę anulować jego zamówienia. Po odpowiedzi, że może zrobić to sam, ani nie anulował zamówienia, ani nie wypowiedział się dalej w dyskusji, a mnie statystyki lecą za nieterminowe wysłanie zamówienia- zmieniłem u siebie status na wstrzymane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz anulować. Jeśli była wpłata, zwróć ją. Poproś o zwrot prowizji i zaznacz prośbę o zakończenie dyskusji.
- jeśli automat sztucznej inteligencji allegro nie odda Ci prowizji za pierwszym razem, zrobisz odwołanie od decyzji i pojawi się człowiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmień status zamówienia na anulowane, zwróć wpłatę klientowi i złóż wniosek o zwrot prowizji. Niepotrzebnie robisz problemy klientowi i wszystko wstrzymujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TOTAL4YOU anulowanie jest tożsame z odstąpieniem od umowy , Ustawodawca nie narzuca na konsumenta formy w jakiej ma o swojej woli poinformować sprzedawcę , zwróć kasę i zapomnij .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, dzięki za pomoc wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TOTAL4YOU W zasadzie nie możesz anulować zakupu, możesz zwrócić śrdoki i nie dojdzie do transakcji do zakupu, ale kupujący może to dlaczego tego nie chce zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ no i właśnie mam skutki zwrotu płatności Klientowi, gdy Klient nie anulował sam zamówienia, tylko napisał wiadomość ze chce je anulować i ja mam to zrobić. Dostałem właśnie maile z odmową zwrotu prowizji za każdy produkt. Co teraz? Zamówienie ee1624e0-81bf-11ef-ad05-c552e9f23bf5
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na twoim miejscu zwróciłbym się o pomoc do Allegro, dołączając oczywiście do zgłoszenia screeny z korespondencji z klientem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie masz słabej jakości? Jeszcze przedwczoraj ze 3 przedmioty anulowałam klikając na zwrot prowizji. Dostałam od razu. Chodź fakt, że to z licytacji było. Ale jakieś kup teraz ostatnio po tygodniu też mi sami anulowali, nawet klikać nie musiąłam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TOTAL4YOU Wyślij odwołanie do odmowy zwrotu prowizji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zasada jest prosta.
Najpierw zwracasz wpłatę. Idziesz na fajkę.
Wracasz.
Anulujesz transakcję wybierając anuluj.
Idziesz na kawę.
Wracasz.
Klikasz - zwrot prowizji - i dostajesz natychmiast.
Robot Allegrowy zwany Aliną jest powolny jak drewniane liczydła. Daj mu czas.
Jeśli nie otrzymałeś od robota zwrotu prowizji, wystąp ponownie do człowieka.
Oddają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TOTAL4YOU skontaktuj się proszę w sprawie zwrotu prowizji przez ten formularz. Będziesz mógł odwołać się od decyzji - pamiętaj załączyć w zgłoszeniu wiadomość, którą otrzymałeś od klienta z prośbą o anulowanie zamówienia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nowomowa allegro na pełnej
wyślij mu odpowiedniego linka z allegro
kupujący w myśl przepisów może odstąpić od umowy w sposób akceptowalny społecznie
ale w myśl przepisów sprzedawca nie może anulować zamówienia za kupującego - zabrania tego ustawa konsumencka
w myśl przepisów konsument składa jednoznaczne oświadczenie woli - jeżeli coś kręci bo nie chce anulować zakupu - to odstępuje od umowy czy nie?
@TOTAL4YOU Twój przypadek jest słaby - my mieliśmy delikwenta, który twierdził wręcz, że nie odstępuje od umowy, a my mamy mu zwrócić wpłatę
wg mnie Twój kupujący zna doskonale mechanizmy allegro - jak anuluje zakup nie będzie mógł wystawić komentarza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RED mam w wiadomości, i nawet w dyskusji info, że chce anulować zamówienie, więc tu ok. Tak jak piszesz, pewnie o to chodzi. Stwierdził w dyskusji, że nie na czas była wysyłka, ale tego dnia którego on napisał, że chce anulować zakup miało być wysłane jego zamówienie zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki na platformie.
O, to grubo! Cóż, trafiają się czasem specyficzni Klienci.
Dzięki za rzeczową odpowiedź.