anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU - dane osobowe

Client:39454630
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  witam jestem użytkownikiem od kilku lat i ostatnio sprzedałem dwa przedmioty, chcąc wypłacić środki dokonałem weryfikacji PayU lecz w danych właściciela rachunki w polu nazwisko widnieje xxxxx, gdy przejdę w ustawienia danych osobowych na koncie jest ta sama sytuacja, czy z tego powodu weryfikacja może zakończyć się negatywnie czy to normalne zjawisko z tymi xxx ze względów bezpieczeństwa??

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:39454630 Cześć. Nie jest to normalne zjawisko i z tego powodu weryfikacja zakończy się negatywnie. Dane na koncie Allegro i na koncie bankowym muszą być identyczne. 
Swoje nazwisko możesz zmienić w tej zakładce, następnie wybierz powód (błędnie podane dane). 

ko_alka_0-1636010557544.png

Żeby wypłacić środki musisz aktywować wypłaty z PayU. Tutaj również musisz zaktualizować swoje dane. Zrobisz to za pomocą tego formularza, który znajdziesz w zakładce Ustawienia wypłat.  

oznacz moderatorów

Client:39454630
#7 Wielbiciel#

Wczoraj próbowałem dokonać zmiany nazwiska wybierając opcję podania błędnych danych lecz dostałem maila że wniosek odrzucono z powodu niedozwolonej zmiany danych, co muszę zrobić w takiej sytuacji? Przyznam że zakładając konto podawałem nazwisko i nie wiem dlaczego zostało to zmienione. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:39454630 Skonsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:39454630 Widzę, że dane na koncie zostały zaktualizowane - teraz możesz dokonać weryfikacji PayU. 

oznacz moderatorów