Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ witam jestem użytkownikiem od kilku lat i ostatnio sprzedałem dwa przedmioty, chcąc wypłacić środki dokonałem weryfikacji PayU lecz w danych właściciela rachunki w polu nazwisko widnieje xxxxx, gdy przejdę w ustawienia danych osobowych na koncie jest ta sama sytuacja, czy z tego powodu weryfikacja może zakończyć się negatywnie czy to normalne zjawisko z tymi xxx ze względów bezpieczeństwa??
@Client:39454630 Cześć. Nie jest to normalne zjawisko i z tego powodu weryfikacja zakończy się negatywnie. Dane na koncie Allegro i na koncie bankowym muszą być identyczne.
Swoje nazwisko możesz zmienić w tej zakładce, następnie wybierz powód (błędnie podane dane).
Żeby wypłacić środki musisz aktywować wypłaty z PayU. Tutaj również musisz zaktualizować swoje dane. Zrobisz to za pomocą tego formularza, który znajdziesz w zakładce Ustawienia wypłat.
Wczoraj próbowałem dokonać zmiany nazwiska wybierając opcję podania błędnych danych lecz dostałem maila że wniosek odrzucono z powodu niedozwolonej zmiany danych, co muszę zrobić w takiej sytuacji? Przyznam że zakładając konto podawałem nazwisko i nie wiem dlaczego zostało to zmienione. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:39454630 Skonsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem.
@Client:39454630 Widzę, że dane na koncie zostały zaktualizowane - teraz możesz dokonać weryfikacji PayU.