anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja PAYU i Przelewy24 - oczekiwanie prawie dwa tygodnie

predatorbreslau
#2 Obserwator#

Dzień dobry

Wysłałem weryfikację tożsamości do PAYU i Przelewy24 21 marca, stan na 2 kwietnia oba nadal oczekują/w trakcie weryfikacji.

Mam już środki i niestety nie mogę ich wypłacić. Proszę, czy moglibyście pomóc w tej sprawie?

Dziękuję 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@predatorbreslau Cześć. Środki masz na saldzie PayU i masz aktywne wypłaty u tego operatora. Nie możesz jej jednak zlecić wypłaty pieniędzy na swoje konto, bo masz zablokowane konto na Allegro (ze względu na zaległości na saldzie). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

predatorbreslau
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź. Saldo z Allegro już uregulowałem, jednak w zakładce „Środki i historia operacji” nadal pojawia się komunikat „Czekamy na weryfikację Przelewy24”.

Proszę dać mi znać, jeśli muszę ponownie przesłać swoje dane.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@predatorbreslau Żeby dokończyć weryfikacje w P24, należy uzupełnić formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby, na którą zarejestrowane jest konto. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

predatorbreslau
#2 Obserwator#

Dziękuję za szybką odpowiedź..Jak wspomniałem w komentarzach powyżej, skan dowodu osobistego wysłałem już do P24 21 marca. Dziś jest 2 kwietnia, nawet biorąc pod uwagę ostatnie święta, to znacznie dłużej niż podana „Weryfikacja potrwa do 5 dni".

Właśnie teraz ponownie wysłałem dane, bo czekam już prawie dwa tygodnie. Czy mógłbyś mi pomóc w tej sprawie?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@predatorbreslau poprosiłam o sprawdzenie tej sytuacji i wysłanie do Ciebie e-maila z informacjami co powinieneś zrobić, aby aktywować wypłaty. Poczekaj proszę na wiadomość od nas. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów