anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU... ile jeszcze?

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

Witam, jak długo się czeka na weryfikacje? Mija właśnie 3 dzień roboczy i 5 kalendarzowy, odkąd wysłaliśmy przelew weryfikacyjny i dokumenty, a wszędzie pisaliście ze czeka się właśnie 3 dni robocze. Nikt mi nie chce pomóc, na czacie Pani mi napisała ,,żebym zgłosił się za kolejne 3 dni jeśli nadal problem nie będzie rozwiązany", serio. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@HealthySuple weryfikacja standardowo trwa od kilku godzin do wieczności. Nikt nie wie dlaczego tak to działa, z własnych doświadczeń średni czas oceniam na miesiąc. 

oznacz moderatorów

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

@la_nika @ko_alka  może wy pomożecie? @nat_not

oznacz moderatorów

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

ponawiam prośbę @la_nika @ko_alka  może wy pomożecie? @nat_not

oznacz moderatorów

yta123
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem. 

oznacz moderatorów

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

ile już czekasz?  ja 4 dzień roboczy... 

oznacz moderatorów

yta123
#8 Zapaleniec#

Wczoraj otrzymałam umowę z banku i czekam. Myślałam, że to od razu działa.

oznacz moderatorów

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

Ja tez, ile w XXI wieku może trwać weryfikacja danych firmy xD najlepsze ze nikt nie może pomoc w tej sprawie, albo nie chce, masakra

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HealthySuple widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mailową w tej sprawie, a wniosek został już przekazany do operatora z prośbą o informację co się dzieje, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HealthySuple
#7 Wielbiciel#

co z tego ze prowadzimy korespondencje, skoro do niczego ona nie prowadzi i od ponad tygodnia konto dalej nie jest zweryfikowane? proszę o interwencje.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@HealthySuple bardzo mi przykro, ale nie mamy możliwości przyśpieszenia tych procedur. Doradcy są w kontakcie z operatorem PayU i informują Cię w sprawie na bieżąco. Pozostaje uzbroić się jeszcze w odrobinę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów