Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W poniedziałek robiłem przelew do PayU w celu weryfikacji konta do przelewów do dzisiaj jest w trakcie weryfikacji pomimo że miało to trwać do 3 dni.
@raadaass sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami.
Jest już coś wiadomo w sprawie mojej weryfikacji?
@raadaass wciąż czekamy na odpowiedź od zespołu wyspecjalizowanego. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, niezwłocznie Ci ją przekażemy.
Witam, mam ten sam problem. Mimo dokonania przelewu i zaksięgowania przelewu PayU nadal "twierdzi", że przelew nie został zrobiony.
Hej. Mam dokładnie ten sam problem. Weryfikacja trwa coś długo
@luki221192 @MaxiM17 konsultuję również wasze zgłoszenia.
Hej. Wczoraj dostałem odpowiedź mail'ową o odrzuceniu danych do wypłat payu. Czy jest szansa na rozwiązanie tego problemu?? Przelew robiłem przez Revolut (kwota 5zł)
@MaxiM17 jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi w Twojej sprawie, ale dopytam o odrzucony wniosek i poproszę o ponaglenie sprawy.
@MaxiM17 otrzymałam informację, że do wypłat wskazałeś rachunek LT623[...]362, a przelew przyszedł z polskiego konta 932[...]92. Przelew należy wykonać z zagranicznego konta Revolut. Jeśli natomiast właśnie tak postąpiłeś, prześlij proszę potwierdzenie przelewu z Revolut na adres spolecznosc@allegro.pl
Wysłane
@MaxiM17 dzięki! Już przesłałam plik do odpowiedniego zespołu, który wyjaśni kwestę weryfikacji z operatorem.
Dzień dobry. I jak wygląda sprawa autoryzacji PayU? Trwa już to ponad tydzień a odpowiedzi dalej nie ma.
@MaxiM17 potwierdzenie przelewu, jakie wysłałeś dotyczy konta PL. Wspomniałam już, że musisz wykonać go z konta LT623[...]362. Następnie prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu oraz dokument, na którym jest widoczne imię i nazwisko posiadacza konta + polski i litewski numer rachunku.
Hej. Wysłałem jeszcze raz potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl teraz wszystkk powinno być OK. Pozdrawiam
@MaxiM17 chyba się nie zrozumieliśmy. Przelew musi wyjść z zagranicznego konta Revolut LT623[...]362, a Ty przesłałeś potwierdzenie z polskiego konta w mBanku.
Zmienilem wszystkie dane, nowe konto w PL ( w mBank) wiec wszystko powinno byc OK 🙂
Dzień dobry. Mam pytanie dotyczące wpłat/wypłat. PayU mam aktywne ale przelewy24 w trakcie weryfikacji. Przelew zrobiony (1.01zł) oraz dane tożsamości również. Czy istnieje możliwość sprawdzenia jak wygląda status weryfikacji? Pozdrawiam
@MaxiM17 Cześć. 🙂 Dokumenty przesłano 20 lipca, a ich weryfikacja może trwać do 5 dni roboczych, zatem proszę jeszcze o cierpliwość. 🙂