anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja payu

raadaass
#7 Wielbiciel#

Witam. W poniedziałek robiłem przelew do PayU w celu weryfikacji konta do przelewów do dzisiaj jest w trakcie weryfikacji pomimo że miało to trwać do 3 dni.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@raadaass sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

raadaass
#7 Wielbiciel#

Jest już coś wiadomo w sprawie mojej weryfikacji?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@raadaass wciąż czekamy na odpowiedź od zespołu wyspecjalizowanego. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, niezwłocznie Ci ją przekażemy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

luki221192
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem. Mimo dokonania przelewu i zaksięgowania przelewu PayU nadal "twierdzi", że przelew nie został zrobiony.

oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Hej. Mam dokładnie ten sam problem. Weryfikacja trwa coś długo

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@luki221192 @MaxiM17 konsultuję również wasze zgłoszenia. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Hej. Wczoraj dostałem odpowiedź mail'ową o odrzuceniu danych do wypłat payu. Czy jest szansa na rozwiązanie tego problemu?? Przelew robiłem przez Revolut (kwota 5zł)

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MaxiM17 jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi w Twojej sprawie, ale dopytam o odrzucony wniosek i poproszę o ponaglenie sprawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MaxiM17 otrzymałam informację, że do wypłat wskazałeś rachunek  LT623[...]362, a przelew przyszedł z polskiego konta 932[...]92. Przelew należy wykonać z zagranicznego konta Revolut. Jeśli natomiast właśnie tak postąpiłeś, prześlij proszę potwierdzenie przelewu z Revolut na adres spolecznosc@allegro.pl

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Wysłane

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MaxiM17 dzięki! Już przesłałam plik do odpowiedniego zespołu, który wyjaśni kwestę weryfikacji z operatorem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. I jak wygląda sprawa autoryzacji PayU? Trwa już to ponad tydzień a odpowiedzi dalej nie ma.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MaxiM17 potwierdzenie przelewu, jakie wysłałeś dotyczy konta PL. Wspomniałam już, że musisz wykonać go z konta LT623[...]362. Następnie prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu oraz dokument, na którym jest widoczne imię i nazwisko posiadacza konta + polski i litewski numer rachunku.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Hej. Wysłałem jeszcze raz potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl teraz wszystkk powinno być OK. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MaxiM17 chyba się nie zrozumieliśmy. Przelew musi wyjść z zagranicznego konta Revolut LT623[...]362, a Ty przesłałeś potwierdzenie z polskiego konta w mBanku.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Zmienilem wszystkie dane, nowe konto w PL ( w mBank) wiec wszystko powinno byc OK 🙂

oznacz moderatorów

MaxiM17
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam pytanie dotyczące wpłat/wypłat. PayU mam aktywne ale przelewy24 w trakcie weryfikacji. Przelew zrobiony (1.01zł) oraz dane tożsamości również. Czy istnieje możliwość sprawdzenia jak wygląda status weryfikacji? Pozdrawiam

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MaxiM17 Cześć. 🙂 Dokumenty przesłano 20 lipca, a ich weryfikacja może trwać do 5 dni roboczych, zatem proszę jeszcze o cierpliwość. 🙂 

oznacz moderatorów